نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 24 ارديبهشت 1393
ساعت 00:27

نینتندو در حال حاضر نقشه های مشخصی برای آینده اش دارد " مطمئنا ما به بن بست نرسیده ایم "

0 از 5

در جریان آخرین کنفرانس مربوط به گزارش مالی شرکت ها با عنوان Financial results briefing سوالاتی از ریاست نینتندو آقای Satoru Iwata  در رابطه با اینکه آیا این امکان وجود دارد که ما سخت افزار جدیدی را از شرکت نینتندو در آینده ای نه چندان دور شاهد باشیم ، پرسیده شد که ایشان به ترتیب زیر در این باره صحبت کردند :

زمانی که ما سخت افزار جدیدی را عرضه میکنیم ، به طور طبیعی شروع به ساخت نسخه ی بعدی میکنیم . با توجه به اینکه چندین سال برای ساخت و عرضه ی پلتفرمی جدید زمان لازم است ، هنگامی که شما در رابطه با اینکه چه موقع ما شروع به ساخت سخت افزاری جدید میکنیم از ما سوال می پرسید ، جواب درست این است که ما همیشه در حال ساخت و توسعه ی سخت افزار های جدید هستیم .

از طرف دیگر سخت ترین سوالی که از ما پرسیده میشود در رابطه با این است که چه موقع قرار است سخت افزار جدید مان را عرضه کنیم و این سخت افزار به چه صورت خواهد بود . متاسفانه من نمیتوانم در این باره اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک بگذارم اما به شما اطمینان میدهم که در هیچ زمینه ای به بن بست نرسیده ایم و منظور از هیچ زمینه ای ، ساخت و توسعه ی سخت افزاری جدید را نیز شامل میشود .

من معتقد هستم که عرضه ی سخت افزار جدید نتیجه ی مطلوبی را در بر نخواهد داشت مگر اینکه مطمئن باشیم کسانی که در حال حاضر پلتفرم های ما را تهیه کرده اند به واسطه ی خرید شان راضی هستند. ما به سختی کار میکنیم تا کاربران کنونی خودمان را راضی نگه داریم اما من همینجا اعلام میکنم که ما در نینتندو در حال آماده سازی کنسول بعدی مان هستیم و دقیقا میدانیم که قرار است چه چیزی را با چه هدفی بسازیم و عرضه  کنیم .

انتظار اینکه نینتندو قرار است چیزی را عرضه کند بسیار هیجان انگیز است . اینکه نینتندو در E3 امسال کنسول جدید خود را معرفی کند بسیار دور از انتظار است چرا که با توجه به گفته های آقای Iwata سخت افزاری که نینتندو در حال کار بر روی آن است هنوز مراحل ابتدائی را سپری میکند. اما چیزی که همه ی ما بدان اذعان داریم این است که نینتندو همواره در ساخت کنسول های خود بسیار خلاقانه عمل کرده و مطمئنا سخت افزار جدید این شرکت هم از این قاعده مستثنی نیست .

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.