نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 23 ارديبهشت 1393
ساعت 23:54

بازی هائی که در صورت داشتن اکانت گلد بر روی Xbox One رایگان خواهند بود

5 از 5

اگر به یاد داشته باشید در گذشته طی خبری اعلام کردیم که مایکروسافت در ماه آپریل 2 عنوان بازی را برای کاربران ایکس باکس لایو که اکانت آنها گلد میباشد رایگان کرده است . درست شبیه به کاری که سونی برای کاربران PSN که Plus بر روی اکانت آنها فعال است انجام میدهد . البته این بازی ها تا زمانی بر روی کنسول شما قابل استفاده هستند که شما اکانت گلد داشته باشید یا مشترک Plus باشید .

به نظر میرسد که این تجربه برای مایکروسافت شیرین بوده و به همین خاطر این کمپانی بزرگ قصد دارد علاوه بر اینکه این روند را ادامه میدهد برای Xbox One هم از این سیستم بازی رایگان در قبال اشتراک گلد استفاده کند . بعد از خبر عرضه ی نسخه ی جدید از کنسول Xbox One بدون کینکت از تاریخ 9 جون امسال ، مایکروسافت از عرضه ی بازی های رایگان برای کنسول Xbox one برای کاربرانی که اکانت گلد دارند خبر داد . مایکروسافت اعلام کرد که بازی های Max: Curse of Brotherhood و همچنین Halo: Spartan Assault قرار است در ماه جون امسال برای دارندگان اکانت گلد بر روی Xbox One رایگان باشد . علاوه بر این ، دارندگان اکانت گلد میتوانند از تخفیفی که برای بازی های Forza Motorsport 5  و Ryse اعمال خواهد شد و همچنین تخفیف های 50 تا 75 درصدی که برای سایر بازی ها در ماه جون در نظر گرفته میشود استفاده نمایند .

همچنین مایکروسافت اعلام کرد که عرضه ی بازی های رایگان یا تخفیف خورده برای دارندگان اکانت گلد بر روی Xbox360 نیز ادامه خواهد داشت . بازی هائی که قرار است برای Xbox360 در ماه جون رایگان باشند عبارتند از :  Dark Souls 1 و Charlie Murder  و Super Street Fighter: Arcade Edition

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.