نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 دی 1399
ساعت 12:00

سازنده Halo Infinite عدم عرضه این بازی برای Xbox One را تکذیب کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدیر جامعه طرفداران استودیو 343 اخیرا شایعات درباره عرضه نشدن بازی Halo Infinite برای Xbox One را مجددا تکذیب کرده است.

ضعف‌های گرافیکی و دیگر مشکلاتی که باعث نارضایتی طرفداران از نمایش‌های مربوط به Halo Infinite شد، درنهایت باعث شد تا مایکروسافت و 343 تصمیم به تاخیر در عرضه بگیرند تا از زمان بیشتری برای کار و ارتقای بازی استفاده کنند. پس از اعلام تاخیر این بازی بود که حواشی داخلی مختلفی از جانب استودیو 343 منتشر شد و تعدادی از بازیسازان ارشد این پروژه از تیم جدا شدند. در این مدت، همچنین بحث‌ها و شایعاتی پیش آمد که ممکن است سازندگان برخلاف وعده قبلی، از ساخت و عرضه نسخه نسل هشتمی برای Xbox One چشم پوشی کنند، و به این ترتیب همه تمرکز خود را روی عرضه برای Xbox Series X/S بگیرند. در این رابطه، خبر اخیر درباره صفحه لینکداین یکی از توسعه‌دهندگان نیز باعث شدت گرفتن این شایعات شد.

پیرامون این موضوع، John Junyszek مدیر جامعه طرفداری 343 Industries اخیرا در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر رسمی خود گفته که عدم عرضه Halo Infinite برای Xbox One صحت ندارد و به این ترتیب، همچنان مثل سابق باید این کنسول را هم در لیست پلتفرم‌های مقصد بازی در نظر گرفت.

Halo Infinite درحال حاضر برای Xbox Series X|S، Xbox One و PC در دست ساخت قرار دارد و براساس آخرین گزارش‌ها قرار است در پاییز 2021 عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.