نویسنده: م.حافظ جمعه، 10 آذر 1396
ساعت 12:40

آپدیت جدید 1.8 بازی The Division در راه است

0 از 5

آپدیت 1.8 بازی Tom Clancy’s The Division هفته آینده عرضه می‌شود

با اینکه حدود دو سال از عرضه بازی Tom Clancy’s The Division می‌گذرد اما هنوز هم مورد حمایت سازنده اش قرار دارد. سازنده عنوان Tom Clancy’s The Division یعنی استودیوی Ubisoft Massive قرار است بزودی آپدیت جدیدی برای این بازی عرضه کند. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

آپدیت جدید بازی Tom Clancy’s The Division با شماره 1.8 تحت عنوان Resistance معرفی شده و چند ماه است که توسط استودیوی Ubisoft Massive تحت آزمایش و بررسی قرار دارد. این استودیو اخیراً اعلام کرده آپدیت شماره 1.8 در هفته آینده ارائه خواهد شد. قرار است در روز دوشنبه مورخ 4 دسامبر 2017 (برابر با 13 آذر 1396) نکات و ویژگی های آپدیت شماره 1.8 همراه با روز دقیق عرضه آن اعلام گردد.

آپدیت شماره 1.8 محتوای جدیدی همراه Resistance ، یک مد Horde دارای چالش های مختلف؛ همچنین یک منطقه جدید در West Side Piers دارای مأموریت های جنبی، گروه های مختلفی از دشمنان و چالش های زمان بندی شده؛ مبارزات تیمی 4v4؛ و یک سری سلاح های جدید به بازی اضافه خواهد کرد.

عنوان Tom Clancy's The Division از نوع بازی های اکشن نقش آفرینی آنلاین است که در زمستان 1394 عرضه شد. این بازی هم اکنون برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار دارد. The Division بطورکلی نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده و یک موفقیت تجاری نیز محسوب می‌شود. در Metacritic امتیاز 80 از 100 به این عنوان اعطا شده است. (نقد و بررسی The Division در بازی‌مگ)

م.حافظ | اخبار | 01/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.