نویسنده: نریمان عبدی جمعه، 10 آذر 1396
ساعت 13:16

فروش پرسونا 5 به بیش از 2 میلیون نسخه رسید

4 از 5

فروش بالای 2 میلیون نسخه‌ای پرسونا 5.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که «پرسونا 5» (Persona 5) یکی از بازی‌های بسیار موفق این مجموعه بوده و مقداری هم بیشتر از نسخه قبلی خود، فروخته است. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.

با انتشار پرسونا 5 در غرب در ماه آوریل فروش این بازی ناگهان سر به فلک کشیده و به سرعت افزایش پیدا کرد. کمپانی Atlus اخیراً اعلام کرده است که فروش این بازی از زمان انتشار تاکنون در سراسر دنیا به بیش از 2 میلیون نسخه رسیده است.

ناشر این بازی با انتشار تصویری در توییتر از بازیکن‌ها و خریداران پرسونا 5 تشکر ویژه‌ای کرده است. عنوان پرسونا 5 توانست قلب تمام طرفداران خود را در سراسر جهان تسخیر کند. نسخه Ultimate Edition بازی پرسونا 5 برای کنسول‌های PS3 و PS4 عرضه شده است و شامل تمام محتویات قابل دانلود این بازی است.

بازی پرسونا 5 توسط بازی‌مگ نقد شد و توانست امتیاز کامل 10/10 و برچسب منحصر بفرد را دریافت کند. علی در نقد و بررسی بازی Persona 5 می‌نویسد:

پرسونا 5 راوی داستان نوجوانانی است که برعلیه دنیای بی‌رحم و فاسد خود دست به شورش می‌زنند و در صدد هستند تا با قدرتی که دارند، قلب افراد را تغییر بدهند و آن‌ها را مجبور به اعتراف اشتباهاتشان کنند. گرافیک بازی به سبک سل شیدینگ است که کاملا مناسب روایت داستان مصورگونه بازی می‌باشد. شخصیت پردازی و داستان بازی نیز بدون نقص کار شده است و با دوبله‌‌ی حرفه‌ای شما را مجذوب خود خواهد کرد. موسیقی متن بازی و رابط گرافیکی نیز کاملا در هارمونی با بقیه اجزا هستند و نوید تجربه‌ای ماندگار را به شما خواهند داد. بازی مملو است از محتوا و برای هر سلیقه‌ای چیزی در چتنه دارد. چه شما طرفدار سبک مبارزه نوبتی، چه عاشق انیمه‌های ژاپنی باشید و چه از بازی های مدیریت زمان و یا شبیه ساز روابط اجتماعی لذت می‌برید، بازی شما را ناامید نخواهد کرد. پرسونا 5 از آن دسته‌بازی‌هایی است که فقط هرچند سال یک بار تکرار می‌شوند بنابراین توصیه می‌شود که به هیچ وجه فرصت را برای تجربه این عنوان ناب از دست ندهید.

برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    این بازی اصل جنسه. دقیقا همون چیزیه که طرفدارای پرسونا توقع داشتن باشه. من 250 ساعت Persona 5 رو بازی کردم که برای یک عنوان تک نفره ی داستانی زمان فوق العاده زیاد و قابل توجهیه . منظورم اینه که پرسونا 5 بخوبی برای این مقدار ساعت وقت، محتوا برای عرضه داره که اتفاقا بسیار جذاب هم هستن :li-bl:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.