نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 12 آذر 1396
ساعت 18:10

ویژگی‌ها و وسعت دنیای بازی Biomutant

0 از 5

جزئیات بیشتر بازی Biomutant آشکار شد

از هنگامی که بازی Biomutant برای اولین بار در ماه آگست (مرداد) رونمایی شد همگان را وسوسه کرده است. Biomutant از نوع بازی های اکشن نقش آفرینی فضای باز است که استودیوی Experiment 101 مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده دارد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید تا با این عنوان بیشتر آشنا شوید.

گیمرها در بازی Biomutant امکان استفاده از تغییرات قدرتمند، ویژگی های ماوراء طبیعی و همچنین یک سری سلاح های خاص را دارند. طرفداران همواره منتظر بوده اند تا از ویژگی های فضای گسترده این بازی مطلع گردند و هم اکنون رئیس استودیوی Experiment 101 آقای Stefan Ljungqvist اطلاعات بسیار خوبی در مورد آن ارائه کرده است.

از قبل می‌دانستیم که وسعت دنیای بازی Biomutant حدود 16 کیلومتر مربع به اضافه یک سری مناطق پنهانی است. نحوه تصمیم گیری و انتخاب های گیمر در این بازی، تعیین کننده اتفاقات و رویدادهای بازی است. در این بازی باید به این موضوع پی ببریم که چه کسی هستیم و از کجا آمده ایم.

در بازی Biomutant به محض آغاز بازی، دنیای گسترده آن برای شما باز است. اگرچه یک سری از مناطق، براحتی فابل دستیابی نیستند و باید با استفاده از یک سری روش های جایگزین دیگر به این مکان ها راه یابید. همچنین بخش هایی از دنیای بازی، به دنبال پیشروی شما در مراحل آن، تغییر می‌کنند؛ به این معنا که انواع متفاوتی از چالش ها در این بازی وجود دارند و شما باید مناطق مختلفی را کشف کرده و به جستجو در آن بپردازید.

گیمر در اینجا از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش می‌کند و کنترل موجودی شبیه به راکون را در دست دارد. دنیای این بازی مملو از جانوران جهش یافته است. اولین کاری که گیمر باید انجام دهد سفارشی سازی کاراکترش است؛ نوع، قد، پوشش، دندانها و بسیاری از صفتهای کاراکتر قابل تغییر هستند و همه آنها بر روی عملکرد کاراکتر در گیم پلی بازی، تأثیر مستقیم دارند. مثلاً کاراکتر چاق تر، وزن بیشتری دارد و باعث می‌شود سرعت او کاهش یابد اما از طرف دیگر قدرت بیشتری برای زدن ضربات محکم تر دارد. بعلاوه گیمر می‌تواند از میان انواع مختلفی از شمشیرها و تفنگها انتخاب کند. او قابلیت حرکات سریع به سمت راست، چپ و عقب و همچنین توانایی پریدن را دارد.

بازی Biomutant قرار است در سال 2018 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه گردد.

م.حافظ | اخبار | 03/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.