نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 16 آذر 1396
ساعت 08:00

برنامه ریزی سونی برای رقابت با کنسول نینتندو سوئیچ

4 از 5

نظر کمپانی سونی درمورد تأثیر موفقیت نینتندو سوئیچ در تجارت آنها

کنسول Nintendo Switch تا این لحظه موفقیت بسیار زیادی داشته است و بعنوان سریع ترین کنسول فروخته شده در تاریخچه کمپانی نینتندو در نظر گرفته می‌شود. اما بازهم موفقیت نینتندو سوئیچ نسبت به کنسول PS4 برتری ندارد. حتی با وجود فروش میلیونی و موفقیت آمیز نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4 همواره بهترین سال خود را پشت سر می‌گذراند. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید و از نظرات کمپانی سونی در مورد کنسول سوئیچ مطلع شوید.

با این وجود به نظر می‌رسد که کمپانی سونی کمی هشیار شده و به این نتیجه رسیده که کنسول نینتندو سوئیچ و موفقیت آن می‌تواند در روند کاری آنها تأثیر داشته باشد. آقای Kazuhiko Takeda مدیر برنامه ریزی کمپانی سونی در مصاحبه با منبع خبری Asia Nikkei متذکر شده که دیگر نمی‌توان اثر نینتندو سوئیچ را در ارتباط با تجارت بازی‌سازی نادیده گرفت. ایشان اظهار داشته:

«در تجارت با‌زی‌سازی ما، میزان فروش PlayStation 4 با توجه به نزدیک بودن تعطیلات آخر سال، بسیار خوب و عالی است. اما ما نمی‌توانیم نینتندو سوئیچ را نادیده بگیریم زیرا این کنسول نیز توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. تجارت ما درواقع ترکیبی از فروش کنسول بازی و فروش نرم افزار برای آن است بنابراین ما همواره برای جذب مشتری بیشتر و سود بیشتر تلاش می‌کنیم؛ مثلاً بواسطه سرویس های ثبت نام پولی.»

کاملاً واضح است که کمپانی سونی، کنسول نینتندو سوئیچ را بعنوان یک رقیب در نظر می‌گیرد و برای مقابله کردن با آن تلاش می‌کند. مشخص است که آنها در کمپانی سونی، کنسول سوئیچ را بعنوان یک عامل مهم در تجارت بازی‌سازیشان به حساب می‌‌آورند. همانطور که می‌دانید کنسول PlayStation 4 حدود 4 سال قبل وارد بازار شده است. کنسول Nintendo Switch نیز در زمستان سال گذشته عرضه شد.

م.حافظ | اخبار | 07/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.