نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 16 آذر 1396
ساعت 09:00

حضور دو بازی با دنیایی کاملاً جدید در The Game Awards 2017

0 از 5

منتظر معرفی دو دنیای بازی کاملاً جدید در مراسم The Game Awards 2017 باشید

زمان زیادی به آغاز مراسم The Game Awards 2017 باقی نمانده است. در این مراسم شاهد حضور بازی های بسیار موفق در صنعت بازی‌سازی خواهیم بود. آقای Geoff Keighley مؤسس و میزبان این مراسم، همواره صحبت هایی در مورد معرفی های جدید در The Game Awards 2017 کرده است. هم اکنون می‌دانیم که بازی آینده Metro Exodus کاری از استودیوی 4A Games و همچنین ویدئوی احتمالی از گیم پلی بازی آینده Death Stranding ساخت استودیوی Kojima Productions در این مراسم حضور خواهند داشت. برای اخبار بیشتر در مورد این رویداد با بازی‌مگ همراه باشید.

آقای Geoff Keighley در مصاحبه با منبع خبری GamesBeat اظهار داشته که دو دنیای بازی برتر و جدید در مراسم The Game Awards 2017 معرفی خواهند شد که گیمرها تا به حال مانند آن ندیده اند. ایشان اینگونه بیان کرده است:

«حداقل 2 بازی حاضر در مراسم The Game Awards 2017 از دنیا و فضایی کاملاً جدید برخوردار هستند که هیچ کس تا به حال مانند آن را ندیده است. حدس و گمان درمورد این دو عنوان بسیار سرگرم کننده و یک کار تفریحی است.»

این موضوع فکر ما را به سمتی پیش می‌برد که دو بازی مذکور احتمالاً IP های جدیدی هستند؛ اما اینکه منظور آقای Geoff Keighley از عبارت « دنیای بازی کاملاً جدید و دیده نشده» چه بوده، مشخص نیست. شاید منظور ایشان وجود یک دنیای جدید در یک بازی شناخته شده، و یا شاید هم یک بازی و IP کاملاً جدید! باید منتظر بمانیم تا ببینیم در این مراسم چه اتفاقی می‌افتد.

مراسم The Game Awards 2017 قرار است امروز مورخ 7 دسامبر 2017 (برابر با 16 آذر 1396) برگزار گردد.

م.حافظ | اخبار | 07/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.