نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 18 آذر 1396
ساعت 19:18

یک سیستم مخفی در بازی FIFA به بازیکنان ضعیفتر کمک می‌کند

5 از 5

وجود یک سیستم مخفی در بازی FIFA که منجر به تقلب هوش مصنوعی و کمک به تیمهای ضعیف می‌شود تایید شد

بالاخره و پس از شایعات فراوان تایید شد که در بخش Ultimate Team بازی FIFA سیستمی وجود دارد که به برنده شدن تیمهای ضعیفتر کمک می‌کند. این خبر، شایعه یا حدس و گمان نیست و توسط یک منبع رسمی تایید شده. یکی از کارکنان ایتالیایی EA که در بخش پشتیبانی کار می‌کند مستقیما این اطلاعات را افشا کرده است. این شخص که نمی‌خواهد نامش ذکر شود تایید کرد که در بازی FIFA یک مکانیسم یا به عبارت بهتر «سناریو» وجود دارد که به بازیکنان ضعیفتر در بخش آنلاین کمک می‌کند.

ممکن است این خبر برای بسیاری غافلگیر کننده نباشد چون تفاوت گیم‌پلی در بخش اولتیمیت تیم یا همان FUT با دیگر بخش‌های بازی FIFA کاملا مشهود است. کارمندی که این موضوع را افشا کرده به «شوالیه‌ی حقیقت» مشهور شده و خواهان حذف این سیستم از بازی است. در یادداشت این کارمندِ افشاگر آمده است که دیگر همکاران او نیز امیدوارند که این خبر به گوش سازندگان بازی برسد.

حال بسیاری از طرفداران FIFA خواهان شفاف سازی EA در این ماجرا شده‌اند و منتظر توضیحات این کمپانی هستند. برخی دیگر نیز اعتقاد دارند EA سالهاست که این روند را در پیش گرفته و سیستمی در بازیهای فیفا وجود دارد که به روش‌های مختلف در هر مسابقه دخالت می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.