نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 29 دی 1397
ساعت 00:58

راهنمای FIFA Ultimate Team 19 – روش به دست آوردن کوین در زمان کم مطلب ویژه

3.57 از 5

نحوه ساختن یک تیم خوب در مد Team Ultimate در بازی FIFA 19

FIFA Ultimate Team یا FUT در سالهای اخیر به محبوب‌ترین بخش سری بازی‌های FIFA تبدیل شده است و بازی FIFA 19 نیز از استثنا قائل نیست، اگرچه در FUT امسال با اضافه شدن مدها، جوایز و تورنومنت‌های جدید تغییراتی ایجاد شده است. قطعا برای کسانی که اولین بار سراغ این بخش می‌روند منوها و جنبه‌های مختلف کمی گیج‌کننده خواهد بود. برای کمک به تازه‌واردان این بخش و همچنین کمک به ارتقاء بازی افرادی که هنوز نتوانسته‌اند در FUT نتایج دلخواه خود را کسب کنند و یا یک تیم قوی تشکیل بدهند تصمیم به انتشار یک مجموعه راهنمای کامل برای FIFA Ultimate Team 19 گرفته‌ایم که به علت گستردگی مطالب آن را در چند بخش تقدیم شما خوانندگان وبسایت بازی‌مگ خواهیم کرد. در این مجموعه به ویژگی‌های مختلف FUT، ترفندها، SBCها، مسابقات Squad Battle و ... نگاهی انداخته‌ایم و آنها را بررسی کرده‌ایم. همچنین برای جمع‌آوری سکه‌های این بخش یا FIFA Coin در کمترین بازه‌ی زمانی ممکن نکاتی را ارائه خواهیم کرد. قسمت‌های مختلف این مجموعه راهنما به مرور منتشر خواهند شد و حتی این امکان وجود دارد که برخی از مطالب این مجموعه به‌روزرسانی و یا دستخوش تغییر بشوند. پس بهتر است این مجموعه راهنما را هرچند وقت یکبار بررسی کنید.

در این مجموعه راهنمای FUT 19، از تک تک مدها تا تمام رمز و رازهای شاخصه‌ی Chemistry و ویژگی‌های جدید آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم. لازم به ذکر است در مقالاتی دیگر، مطالب مختلف راهنما برای دیگر بخش‌های بازی FIFA 19 منتشر خواهیم کرد.

در این قسمت از راهنمای FUT 19 علاوه بر مروری بر موارد کلی این بخش، چند ترفند برای کسب سکه یا Coin در کمترین زمان ممکن را نیز مشاهده خواهید کرد.

fifa fut 19 05

تغییرات FIFA 19 Ultimate Team نسبت به سال گذشته

به لطف خریداری لایسنس رقابت‌های UEFA Champions League و حضور آن در بازی، FUT 19 نیز به تبعات دچار تغییراتی شده است. مدهای جدید، یک سیستم انتخابی جدید برای رقابت‌های Weekend League و FUT Champions، به‌روزرسانی قابلیت Chemistry System از تغییراتی هستند که در این نسخه از بازی فیفا با آنها روبرو خواهیم شد. در ادامه فهرست مختصری از این تغییرات را مشاهده خواهید کرد:

  • رقابت‌های Champions League و Europe League در FUT 19 قابل بازی هستند. کارت‌ها، آیتم‌ها و حتی گزارش اختصاصی این رقابت‌ها در بازی وجود دارد.
  • ده بازیکن آیکون (Icon) جدید در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.
  • در بازی امسال، مد Division Rivals جایگزین مد Ultimate Season از سال قبل شده است. بازیکنان پیش از قرارگیری در یک دسته (Division) باید در یک سری بازی انتخابی به رقابت با یکدیگر بپردازند. سپس برنده شدن در هر بازی رتبه‌ی شما را بالا می‌برد و جایزه‌هایی نیز برایتان به ارمغان خواهد آورد. همچنین یک ارز مجازی جدید نیز در بازی با نام Champions Point در دسترس است که با استفاده از این امتیازات قادر به ورود به رویدادهای Weekend League خواهید بود.
  • اختیار اینکه چه زمانی در مسابقات FUT Champions شرکت کنید دست خودتان است، مجبور نیستید حتما پس از جمع کردن چمیپون پوینت کافی در مسابقات هم شرکت کنید.
  • یک سیستم کمیستری (Chemistry) جدید در بازی گنجانده شده است. بزودی راهنمایی مخصوص سیستم کمیستری را در سایت بازی‌مگ قرار خواهیم داد.
  • بسته‌های Player Pick جدید به شما این امکان را می‌دهند که به دلخواه از بین پنج بازیکن هرکدام را که دوست دارید انتخاب نمایید.
  • اکنون می‌توان با سرعت بیشتری در منوها، مخصوصا پس از هر بازی جابجا شد.
  • با بازی کردن مد The Journey: Champions جوایز جدیدی مخصوص بخش FUT دریافت خواهید کرد.

آیا می‌توان پیشروی خود در بخش FUT در بازی‌های قبلی سری فیفا را به این نسخه نیز منتقل کرد؟

با توجه به اینکه احتمالا بسیاری از کاربران وقت و حتی هزینه‌ی زیادی را برای بخش FUT و ساختن یک تیم قدرتمند صرف می‌کنند، اما نمی‌توان بخش بزرگی از این پیشروی را به FIFA 19 منتقل کرد. با این وجود در زیر فهرست هر آنچه می‌توان به فیفا 19 منتقل کرد را مشاهده خواهید کرد:

  • تاریخ تاسیس باشگاهتان در FUT
  • اسم باشگاهتان در FUT
  • سطح XP
  • امتیازات فیفا یا FIFA Points
  • ارز مجازی Football Club Credit در بازی

چند ترفند کلی برای FIFA 19 Ultimate Team

  • در ابتدای بازی، تمام چالش‌های که در مقابلتان قرار می‌گیرند را به طور کامل بازی کنید. چندین ویژگی جدید در بازی قرار داده شده است که باید به آنها عادت کنید، پس بهتر است که در چند ساعت ابتدایی تجربه‌ی خود کمی برای بازی کردن وقت بگذارید.
  • در ابتدای کار خود در FUT، بهتر است از خریداری Player Pack دوری کنید. بجای این کار، برای دستیابی به بازیکنانی وقت صرف کنید که به آنها در پست مورد نظرشان نیاز دارید.
  • اگر قرار است در ابتدا برای بازی کردن در مسابقات یا مرتب کردن ترکیب خود وقت صرف کنید، بد نیست در بازار نقل و انتقالات به بازیکنان مورد نظرتان پیشنهاد (Bid) بدهید. این کار موجب صرفه‌جویی در پول می‌شود و همچنین صبر کردن برای تمام شدن پیشنهاد ارزشش را خواهد داشت.
  • در FUT تنها برای دفعات محدودی می‌توان از بازیکنان استفاده کرد. با استفاده از آنالوگ سمت راست زمانی که بر روی اسم یک بازیکن قرار دارید می‌توانید تعداد بازیهای باقیمانده که او می‌تواند برایتان به میدان برود را ببنید. برای اضافه کردن این مدت، باید در بخش Consumables از قراردادهای قابل خریداری (Contract) استفاده نمایید.
  • در هنگام شروع کار، باید بیش از هر چیزی دیگر بر روی کمیستری یا Chemistry تیم خود تمرکز کنید. الویت شما این است که بتوانید در هر رویدادی که پیش رویتان قرار می‌گیرد شرکت کنید، پس بالا نگه داشتن میزان کمیستری تیم همیشه اهمیت دارد.
  • نکته‌ای دیگر راجع به کمیستری، زمانی که پیش از شروع یک مسابقه مقدار آن را به حداکثر عدد ممکن رساندید، سپس قادر خواهید بود که بازیکنان ترکیب خود را عوض کنید، بدون آنکه هیچگونه تاثیری بر روی کمیستری بگذارد. از این ترفند استفاده کنید تا بازیکنان با نمره‌ی یا همان رِیتینگ بالاتر را وارد ترکیب خود نمایید. در راهنمایی که برای بخش Chemistry در FIFA FUT 19 قرار خواهیم به طور مفصل به این بخش اشاره خواهیم کرد.
  • برای درمان بازیکنانی که مصدوم شده‌اند باید از کارت‌های مخصوصی به نام Fitness Card استفاده نمایید، چون آنها سلامت خود به صورت عادی را تنها با قرار گرفته شدن در ترکیب اصلی باز خواهند یافت که چنین چیزی اصلا به صرفه نیست.
  • هرچقدر که درجه‌ی سختی بالاتر باشد، شما سکه یا FIFA Coin بیشتری نیز دریافت خواهید کرد، پس اگر به دنبال یک چالش می‌گردید بهتر است درجات سختی بالاتر را نیز امتحان کنید.
  • پس از کمی پیشروی در بازی، حتما بازیکنان برنزی خود را، بلافاصله پس از آنکه آنها را به دست آوردید، در بازار نقل و انتقالات قرار دهید، همین یک راه خوب برای پول درآوردن در FUT است.  
  • برنامه‌ی FUT Web App را برای دیوایس‌های خود دانلود کرده تا بتوانید تیمتان را از هرجایی کنترل کنید.

حالت‌های ممکن در باز کردن بسته‌های Team Pack در FUT

اگر شما برای خرج کردن پول یا کوین بر روی Team Pack نگران هستید، کاملا طبیعی و قابل درک است. خوشبختانه، EA ترتیبی فراهم آورده است که می‌توان از طریق آن، در هنگام باز کردن بسته‌ها، شانس خود را برای دریافت هر سطحی از بازیکنان را بررسی نمایید. در منوی Player Packs می‌توانید این احتمالات را بررسی نمایید. اما اگر از اپلیکیشن همراه FIFA استفاده کنید، کارتان برای بررسی احتمالات راحت‌تر خواهد بود. کافیست تنها زمانی که قصد انتخاب یک بسته یا همان پک را دارید گزینه‌ی «More Info» را انتخاب نمایید.

بهترین روش شروع بازی در مد FUT 19

اگر در بازی FIFA 19 اولین تجربه‌ی خود در بخش Ultimate Team را سپری می‌کنید جایی برای نگرانی وجود ندارد زیرا خود بازی کار شما را راحت‌تر می‌کند. اولین کاری که باید انجام دهید این است که از آموزش‌های خود بازی پیروی کنید تا بتوانید تیم خود را تشکیل دهید و کارتان را به صورت رسمی آغاز نمایید. در هنگام انتخاب کشور و ملیت، هرکدام را که بهتر می‌شناسید انتخاب کنید زیرا اگر بازیکنان را بهتر بشناسید، ارتباطشان با یکدیگر را نیز می‌توانید بهتر پیش‌بینی کنید. از اینجا به بعد، به شما توصیه می‌کنیم بخش‌های تک‌نفره‌ی FUT مانند FUT 19 Seasons را امتحان کنید تا روش بازی کردن در FIFA Ultimate Team دستتان بیاید. زمانی که در این رقابت‌ها مشغول بازی هستید، به تاکتیکی که قصد دارید از آن استفاده کنید فکر کرده و در منوی Dynamic Tactics هرطور که دویست دارید در آن تغییر ایجاد کنید. سپس تا حد ممکن، به انجام اهداف (Objective) مشغول شوید، از این طریق می‌توانید خرید بازیکنان دیگر را شروع نمایید. پس از آن بد نیست به سراغ چالش‌های Squad Building بروید و ابتدایی‌ترین‌هایشان را امتحان کنید. از طریق این چالش‌ها نیز می‌توانید برای تیم خود بازیکن به دست  بیاورید.

در ابتدای راه، هدف نهایی شما باید کسب پیروزی در Division Rivals باشد. حتی اگر در اولین بازی خود هم شکست بدی را تجربه کردید نباید امیدتان را از دست بدهید، نهایتش این است که شما در دسته‌ای قرار می‌گیرید که با مهارت‌هایتان انطباق دارد پس بتوصیه می‌شود بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارید. شما می‌توانید به دسته‌های بالاتر صعود کنید و در صورت سقوط در یک هفته، هفته‌ی بعد مجددا به دسته‌ی قبلی بازگردید پس جایی برای نگرانی وجود ندارد. حال می‌توانید سراغ مدهای دیگر بروید و هرکدام را که دوست دارید بازی کنید. اگر به جنبه‌ی رقابتی بازی اهمیت می‌دهید و دوست دارید توانایی‌هایتان را به رخ دیگران بکشید، به بازی کردن در Division Rivals ادامه دهید تا بتوانید با استفاده از Champion Pointهایی که کسب کرده‌اید در Weekend League شرکت نمایید. اما اگر دوست دارید به ساختن تیم مورد علاقه‌ی خودتان و به دست  آوردن بازیکنان خاص بپردازید، چالش‌های Squad Building را انجام دهید یا در مسابقات Squad Battle شرکت کنید.

fifa fut 19 03

نحوه‌ی به دست آوردن کوین در کمترین زمان ممکن

اگ قصد دارید در بخش اولتیمیت تیم بازی فیفا پیشرفت کنید، به مقداری زیادی FIFA Coin نیاز خواهید داشت. به دست آوردن کوین‌ سخت نیست، اما روش‌هایی برای این کار وجود دارد که موجب صرفه‌جویی در وقتتان خواهند شد. در این بخش از راهنما که به کوین در FIFA اختصاص دارد، بهترین راه‌های به دست آوردن کوین شرح داده شده است. چگونگی بیشترین استفاده از چالش‌های روزانه و هفتگی تا توضیح دقیق بهترین روش فروش بازیکنان در بازار نقل و انتقالات، همه و همه در این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرند.

شما باید در کمترین زمان ممکن بیشترین مقدار کوین را در فیفا 19 کسب کنید. آیتم FIFA Coin برای پیشروی در این بخش از بازی ضروری است مخصوصا اگر شما قصد نداشته باشید کوین‌ها را با خرج کردن پول حقیقی بخرید. در ادامه فهرست بهترین روش‌های استخراج کوین فیفا در بخش FUT 19 را مشاهده خواهید کرد.

1- از نقل و انتقالات بازیکنان برای به دست آوردن کوین استفاده کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای کسب کوین در FUT خرید و فروش بازیکنان در بازار نقل و انتقالات یا همان قسمت Transfer Market است. یک راه خوب در این روش آن است که پس از مدتی بازی، تمام بازیکنان برنزی خود را در فهرست فروش قرار دهید بلافاصله پس از آنکه آنها را به دست آوردید. برخی از آنها به فروش می‌رسند و برخی نه اما، اما شما از مقدار کوینی که از طریق فروش این دسته از بازیکنان؛ بازیکنانی که کاربردی برایتان ندارند، به دست خواهید آورد شگفت‌زده می‌شوید.

2- بازیکنان TOTW را برای کسب کوین خرید و فروش کنید

هر هفته و معمولا چهارشنبه‌ها، الکترونیک آرتز فهرست تیم منتخب هفته یا FUT Team of the Week را منتشر می‌کند. این کارت‌ها بسیار کمیاب هستند و بالطبع بسیار گران هم خواهند بود. در اینجا ترفندی وجود دارد، بازیکنانِ TOTW را همان ابتدا بخرید و پس از گذشت مدتی به فروش برسانید. باید به آنها به چشم یک سرمایه نگاه کنید، تقریبا همیشه ارزش این نوع از کارت‌ها در طول زمان افزایش می‌یابد. به زودی راهنمایی مرتبط با بازیکنان TOTW منتشر خواهیم کرد.

fifa 19 ultimate team 001

3- چالش‌های ساخت ترکیب یا SBC را به منظور کسب جوایز انجام دهید

انجام دادن چالش‌های ساخت ترکیب یا همان SBC (Squad Building Challenges) یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن کوین در زمانی اندک در FUT است. همچنین با توجه به SBCها یک روش فرعی دیگر نیز برای کسب کوین وجود دارد: شما باید آن دسته از بازیکنانی که از قبل در ترکیب خود دارید و ممکن است گیمرهای دیگر برای انجام دادن SBCها به آنها نیاز پیدا کنند را در بازار نقل و انتقالات برای فروش بگذارید. البته اولویت باید نیاز خودتان باشد و اگر این بازیکنان نیمکت‌نشین تیم شما هستند گزینه‌ی خوبی برای فروش خواهند بود. کارت‌های SBC سرمایه‌ی خوبی برای استخراج کوین هستند، پس زمانی که چالش‌ها به روزرسانی می‌شوند، ترکیب خود را بررسی کنید تا هرکدام که بدر خودتان نمی‌خورند و برای انجام SBC توسط دیگران بازیکنان مناسب هستند را به فروش برسانید.  

4- در مسابقات Squad Battles شرکت کنید

مسابقات Squad Battles حجم عظیمی از FIFA Coin را نصیب شما خواهد کرد. در این مسابقات باید در مقابل حریفانی قدرتمند بازی کنید. با عوض کردن درجه‌ی سختی و افزایش آن می‌توانید میزان امتیازی مه در هر بازی کسب می‌کنید را چند برابر کنید. امتیازات به صورت کلی جمع شده و در انتهای هر هفته به یک جایزه تبدیل می‌شوند.

fifa fut 19 04

5- با استفاده از برنامه‌ی FIFA 19Web App کوین کسب کنید

اپلیکیشن FIFA 19 Web App به شما اجازه می‌دهد از هرجایی که هستید ترکیب تیمتان را مدیریت کنید و در بازار نقل و انتقالات به راحتی بازیکنان مورد نظرتان را خرید و فروش کنید. به ازای وارد شدن به حسابتان در هر روز کوین کسب خواهید کرد، پس این برنامه ارزش دانلود کردن را دارد. همچنین می‌توانید چالش‌های ساخت ترکیب یا همان SBها را به آسانی از طریق همین برنامه مدیریت کنید.

6- از طریق منوی کاتالوگ میزان کوین دریافتی خود را چند برابر افزایش دهید

با انجام هر بازی در هر مدی از بازی FIFA 19 امتیازاتی را به دست خواهید آورد که با استفاده از آنها می‌توانید آیتم‌هایی را در منوی کاتالوگ (Catalogue) خریداری نمایید (در منوی اصلی بازی دکمه‌ی R3 را فشار دهید). در این منو آیتم‌هایی وجود دارند که میزان کوینی که به دست می‌آورید را چند برابر خواهند کرد (FIFA Coin Multiplier). این افزایش‌دهنده‌ها به صورت کاملا اساسی میزان کوینی که توسط بازیکن در یک زمان استخراج می‌شود را افزایش خواهند داد.

7- چالش‌های روزانه و هفتگی را انجام دهید

با انجام موفقیت‌آمیز چالش‌هایی که در منوی اصلی نشان داده می‌شود، احتمالا فیفا کوین‌های زیادی را کسب خواهید کرد. این چالش‌های به دو بخش روزانه و هفتگی تقسیم می‌شوند (Daily and Weekly Challenges) با انجام این چالش‌ها، حتی زمانی که مشغول بازی در مدهای دیگر هستید کوین کسب کنید. یک ترفند خوب در این روش: چالش‌هایی که فکر می‌کنید قادر به انجامشان هستید را یادداشت کرده و در هربازی به دنبال انجام دادنشان باشید. به یاد داشته باشید، زمانی که یک چالش را با موفقیت انجام می‌دهید به منوی چالش‌ها رفته و جایزه‌ی خود را دریافت کنید.

fifa fut 19 06

8 در مسابقات FIFA 19 Weekend League شرکت کنید

اگر به دنبال کمی چالش می‌گردید و همزمان قصد دارید جوایز ببزرگی نیز کسب کنید، پس هر هفته، حتما در مسابقات FUT Weekned League به رقابت با دیگران بپردازید. شما با انجام مسابقات Division Rivals امتیازِ Champions Point کسب می‌کنید که با استفاده از آنها قادر به شرکت در Weekend League خواهید بود. سپس برای به دست آوردن جوایز FUT Champions و همچنین حجم بزرگی از کوین باید 30 بازی انجام دهید.

ترفندهای عمومی به دست آوردن کوین در FIFA 19

اکنون که راه‌های به دست آوردن فوریِ بیشترین میزان کوین در فیفا 19 را مرور کردیم، بد نیست به چند نکته‌ی عمومی در رابطه با این موضوع اشاره کنیم. رعایت این نکات بازده کار شما را به خوبی افزایش خواهد داد.

  • حواستان به جشن‌ها و رویدادهای خاص باشد. EA در طول سال تخفیف‌ها و رویدادهای خاصی را برگزار می‌کند که در آنها می‌توانید حجم عظیمی از FIFA Coin و یا حتی FIFA Point کسب کنید. با دنبال کردن EA در شبکات اجتماعی از این رویدادها باخبر خواهید شد.
  • انجام دادن SBCها یکی از بهترین راه‌ها برای یاد گرفتن نحوه‌ی ساخت یک تیم توسط خودتان خواهد بود. پس توصیه می‌شود حتما و بدون هیچ ترسی سراغ SBCها بروید تا حتی فقط برای یادگیری مسائل جدید راجع به کمیستری آنها را انجام دهید.
  • در ابتدا باید تاحدودی دور بازیکنان مورد علاقه‌ی خود خط بکشید. درحالیکه هدف اصلی از بازی کردن لذت بردن است، اگر در ابتدای مسیر برای بازیکنان مورد علاقه‌تان که قطعا گران هم هستند خرج کنید، قادر به تشکیل یک تیم هماهنگ و یکدست نخواهید بود شک نکنید که از این بابت متضرر می‌شوید.
  • از خریدن Gold Pack پرهیز کنید. در بازار نقل و انتقالات کارت‌های طلا به تعداد زیادی دیده می‌شود و همین امر ارزش تبادلشان را کاهش می‌دهد.
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1398
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    مرسی بابت اطلاعات، البته FIFA Coins قابل خریدن هم هست. سایت هایی مثل MMOGA یا MrGeek بدون نیاز به فاش کردن یوزر پسورد اکانت تون می تونید کوین بخرید و این همه دردسر نکشید.

    آخرین بار در تاریخ حدود 4 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.