نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 شهریور 1397
ساعت 13:00

تاریخ عرضه دمو FIFA 19 مشخص شد

5 از 5

EA Sports سرانجام تاریخ انتشار نسخه دمو بازی موردانتظار FIFA 19 را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو EA Sports به تازگی اعلام کرده که دمو قابل بازی عنوان FIFA 19 به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. براساس این گزارش، این نسخه از بازی قرار است تا هفته آینده ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) عرضه شود. EA Sports درباره ویژگی‌های این نسخه، جزئیاتی اعلام نکرده و مشخص نیست که کدام تیم‌ها، استادیوم‌ها و مادها در این نسخه از بازی در دسترس قرار می‌گیرند. در این زمینه، با درنظر گرفتن نزدیک بودن تاریخ انتشار دمو بازی، انتظار می‌رود که این اطلاعات نیز به زودی منتشر شود.

EA Sports پلتفرم‌های مقصد این دمو را هم اعلام نکرده و به احتمال زیاد، این دمو در تاریخ اعلام شده برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه می‌شود. به هر ترتیب، جدیدترین عنوان از سری بازی‌های شبیه ساز فوتبالی «فیفا»، قرار است امسال نیز با تعدادی ویژگی و قابلیت جدید عرضه شود و این امیدواری وجود دارد که قابلیت‌های جدید این بازی، در نسخه دمو نیز قابل تجربه باشند. گفتنی است که درحال حاضر رقیب مستقیم این بازی یعنی سری PES نیز هفته‌هاست که نسخه دمو جدیدترین عنوان آن یعنی PES 2019 عرضه شده است، و بازیکنان PS4، XBox One و PC هم‌اکنون می‌توانند این نسخه را دریافت و تجربه کنند. کونامی درباره نسخه دمو آن بازی اطلاعات کاملی را منتشر کرده که می‌توانید در بازی‌مگ مطالعه کنید.

در دیگر خبرها پیرامون بازی فیفا 19، EA به تازگی ۲۰ بازیکن بالایی جدول Player Ratings را نیز اعلام کرده که شامل بازیکنان رتبه ۸۱ تا ۱۰۰ این بازی می‌شوند. در این فهرست، نام چهره‌های برجسته‌ای از دنیای فوتبال از جمله زلاتان ابراهیمویچ، دیگو کاستا و آرین روبن نیز به چشم می‌خورند. شما می‌توانید فهرست کامل بازیکنان رتبه ۸۱ تا ۱۰۰ را در وب‌سایت رسمی easports مشاهده کنید. EA همچنین پیرامون این سری نیز اخیرا اعلام کرده که بازی FIFA 18، موفق شده تاکنون بیش از ۲۴ میلیون نسخه به فروش برساند.

بازی FIFA 19، قرار است به شکل همزمان در روز ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۳ و 4، ایکس‌باکس ۳۶۰ و وان، نینتندو سوییچ و PC عرضه شود. گفتنی است که دارندگان اشتراک EA/Origin Access نیز می‌توانند بازی را زودتر از تاریخ عرضه رسمی تجربه کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.