نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 02 مرداد 1397
ساعت 23:53

EA SPORTS قابلیت‌های جدید بازی FIFA 19 را معرفی کرد

5 از 5

EA SPORTS در تریلر جدید بازی FIFA 19 قابلیت Active Touch System را به هواداران این سری معرفی کرد

EA Sports امروز تریلر جدیدی از بازی FIFA 19 را منتشر کرد که در آن قابلیت Active Touch System به نمایش گذاشته شده است. قرار است این سیستم جدید در نحوه‌ی کار کردن با توپ و باز کردن فضاهای خالی تحولی عظیم ایجاد کند به گونه‌ای که تاکنون مشابه آن در سری بازی‌های فیفا مشاهده نشده است.

بر طبق گفته‌های EA Sports، نحوه‌ی جدید دریافت توپ، حمله با آن و حرکت بازیکن صاحب توپ حسی کاملا طبیعی و روان را به مخاطب القا خواهد کرد و به آن‌ها این اجازه را می‌دهد که سبک بازی خلاقانه و نوینی را به نمایش بگذارند. در میان ویژگی‌هایی که توسط Active Touch System به بازی FIFA 19 اضافه شده می‌توان حرکات جدیدی برای استُپ توپ، دریبل‌زنی و کار نمایشی با توپ دیده می‌شود. EA در رابطه با این قابلیت می‌گوید:

انیمیشن‌ها و حرکات زیادی به سیستم کنترل توپ در بازی اضافه شده است تا در حرکت با توپ تنوع بیشتری ایجاد شود. به طور خاص، اکنون روش‌های مختلفی برای دریافت توپ (استُپ توپ) در بازی وجود دارد. یکی از آن‌ها «Disguise Trap» نام دارد که طی آن اگر توپ را به طور ظریفی استپ کنید مدافعان دچار اشتباه خواهند شد و به جهت مخالف شما حرکت خواهند کرد. با استفاده از این سیستم جدید به دنیای واقعی فوتبال نزدیک‌تر خواهید شد و همانند تونی کروس قادر به فضاسازی، گول زدن مدافعان و باز کردن بازی خواهید بود.

همانند روش جدید استپ توپ، ترفندهای جدیدی برای دریبل‌زنی نیز به بازی افزوده شده است. بازیکنان اکنون قادر خواهند بود با استفاده از سر، سینه، زانو و پاهایشان توپ را لمس کنند، جهت حرکت آن را تغییر دهند، مدافعان را گیج کنند و برای حمله فضا را باز کنند. درست همانند کیلیان ام‌باپه که با ترفندهای متنوع خود بازیکنان را از پیش روی برمی‌دارد، شما نیز قادر خواهید بود این ترفندها را در بازی FIFA 19 پیاده کنید و حریف خود را مات و مبهوت سازید.

بازی FIFA 19 در قالب سه نسخه‌ی «Ultimate Edition»، «Champions Edition» و «Statndard Edition» در تاریخ 29 سپتامبر 2018 مصادف با شنبه هفتم مهر 1397 برای کنسول‌های PlayStation 4، Xbox One، Nintnedo Switch و PC عرضه خواهد شد. در ادامه تریلر جدید بازی فیفا 19 را مشاهده خواهید کرد:

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.