نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 آذر 1397
ساعت 13:00

بروزرسانی تازه FIFA 19 تجربه آنلاین بازی را بهبود می‌دهد

5 از 5

در تازه‌ترین آپدیت بازی FIFA 19، مشکلات مختلف گیم‌پلی که ناشی از اتصال بد اینترنتی بازیکنان بودند رفع می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از مهم‌ترین و رقابتی‌ترین بخش‌ها که باعث متمایز تر شدن سری FIFA می‌شود، وجود مادهای آنلاین متنوع در این بازی‌ها است. مادهای آنلاین گرچه امکان رقابت یا بازی مشارکتی با سایر بازیکنان به شکل آنلاین را می‌دهد، ولی محدودیت‌ها و مشکلاتی هم ممکن است در زمینه سرعت و کیفیت اتصال اینترنتی داشته باشد. در صورتی که یکی از بازیکنانی هستید که با این مشکلات در بازی «فیفا 19» مواجه هستید، بروزرسانی نسخه ۱٫۰۷ این بازی برای حل همین مشکلات منتشر می‌شود.

این آپدیت که حجمی حدودا ۱٫۲۷ گیگابایتی دارد، به شکل مشخص به بهبود مشکلات در حین تجربه آنلاین، که بواسطه اتصال ضعیف اینترنتی یا مشکلات تاخیر پیش می‌آید می‌پردازد. به این ترتیب در این آپدیت برخی مشکلات قبلی بازی FIFA 19 در زمینه از دست رفتن پکت‌ها یا تاخیرهای خیلی شدید در اتصال اینترنتی برطرف می‌شوند. هدف اصلی این آپدیت، مادهای Ultimate Team Champions، Ultimate Team Division Rivals، Ultimate Team Online Drafts، FIFA Pro Clubs و سشن‌های FIFA Co-op است که باعث می‌شود تجربه گیم‌پلی این حالت‌ها، خصوصا در زمانی که اتصال اینترنتی با مشکلاتی مواجه می‌شود پویاتر باشند. در توضیحات کلی، ذکر شده که پویایی و روان بودن گیم‌پلی بازی آنلاین در این مادها، حالا به کیفیت اتصال هر کدام از بازیکنان تکیه دارد و مثل سابق، کیفیت اتصال اینترنتی دیگر بازیکنان همراه یا رقیب شما، تاثیری در گیم‌پلی بازی شما نخواهد داشت. شما می‌توانید فهرست کامل تغییراتی که بواسطه این آپدیت به بازی اضافه می‌شوند را نیز در اینجا مطالعه کنید.

بهبودهایی برای روان‌تر شدن گیم‌پلی در موقعیت‌هایی که رقیبان شما با مشکلات اتصال اینترنتی یا تاخیرهای شدید مواجه می‌شوند. این بهبودها در مادهای زیر اعمال می‌شوند.

  • FUT Champions
  • FUT Division Rivals
  • FUT Online Draft
  • FIFA Pro Clubs
  • FIFA Co-Op Seasons

بازی «FIFA 19» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این آپدیت هم‌اکنون برای نسخه PC بازی در دسترس است و به گفته EA، به زودی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم عرضه می‌شود. این آپدیت البته ظاهرا برای نسخه نینتندو سوییچ بازی منتشر نمی‌شود. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از فیفا 19 را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.