نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 29 آذر 1397
ساعت 10:00

کتاب‌های کامیک بازی Spider-Man توسط کمپانی مارول منتشر خواهند شد

1 از 5

کمپانی مارول قصد دارد تا کتاب‌های کامیکی با محوریت بازی Spider-Man در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر کند.

بازی Spider-Man در ماه سپتامبر به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و موفقیت‌های زیادی برای استودیو اینسامنیاک گیمز و شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی به همراه داشت و به نظر می‌رسد این موفقیت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت. امروز جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ «بیل رزمن» (Bill Rosemann)، مدیر اجرایی کمپانی مارول گیمز (Marvel Games)، اعلام کرد که قرار است کتاب‌های کامیکی با محوریت بازی Spider-Man با نام Spider-Man: City At War در سال آینده میلادی منتشر شوند.

جلد اول از کتاب کامیک Marvel’s Spider-Man: City at War به نظر می‌رسد داستان بازی را دنبال می‌کند و درست مثل آن، وقایع کتاب مربوط به هشت سال بعد از اینکه مرد عنکبوتی قدرت‌های خود را به دست آورده، می‌شود. داستان این نسخه مربوط به زمانی می‌شود که قهرمان عنکبوتی، شرور بزرگی به نام ویلسون فیسک یا همان Kingpin را به زندان انداخته و با نتایج آن نظیر ظهور شخصیت مستر نگتیو برای در دست گرفتن قدرت، دست و پنجه نرم می‌کند. سری کامیک بوک‌های City at War همچنین شامل داستان‌‌ها و ماجراجویی‌هایی جدید می‌شوند که در داخل خود بازی وجود نداشتند. این مجموعه قرار است در شش جلد منتشر شود و اولین مجموعه از داستان‌های جدید مرد عنکبوتی در قالب Gamerverse محسوب می‌شود. گفتنی است که جلد اول برای عرضه در ماه مارس ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است. در ادامه شما می‌توانید تصویر روی جلد این کتاب کامیک که توسط «کلیتون کرین» (Clayton Crain) طراحی شده، را مشاهده نمایید:

Spider Man City at War

نویسندگی کتاب‌های کامیک City at War برعهده «دنیس هوپلس» (Dennis Hopeless) بوده است که برای نویسندگی کامیک‌های Jean Grey و Amazing Spider-Man شناخته می‌شود. همچنین تصاویر موجود در کتاب‌ها توسط «میشل بندینی» (Michelle Bandini) طراحی شده‌اند؛ از کار‌های قبلی وی می‌توان به طراحی تصاویر کتاب‌های کامیک X-Men: Gold و What If? Thor اشاره کرد.

پیرامون بازی Spider-Man آخرین بسته‌الحاقی این عنوان با نام Silver Lining قرار است در تاریخ ۳۰ام آذرماه ۹۷ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۸) منتشر شود.  بازی Spider-Man به صورت انحصاری روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. این عنوان در نقد و بررسی اختصاصی وبسایت بازی‌مگ به قلم حسین صدری، امتیاز ۹.۵ از ۱۰ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از این نقد و بررسی به شرح زیر است:

الحق که سازنده‌ها نه چیزی را جا انداخته‌اند و نه از نکته‌ای بی‌تفاوت گذر کرده‌اند. Marvel’s Spider-Man نه تنها با لیاقت تمام، همه‌ی آنچه که از جان اسپایدی می‌خواستیم را ارائه کرده، بلکه پایش را فراتر هم گذاشته. جدیدترین اثر اینسامنیاک یک اسپایدرمن کامل و یک اکشن-ادونچر اصیل و تمام‌عیار است که نامش تا سال‌ها از یادها نخواهد رفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.