نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 25 شهریور 1397
ساعت 09:00

فهرست کامل 100 بازیکن برتر FIFA 19 مشخص شد

4.33 از 5

EA Sports با انتشار ۱۰ بازیکن برتر فیفا 19، فهرست ۱۰۰ نفره برترین‌های این بازی را تکمیل کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سری بازی‌های فوق محبوب «FIFA»، عناوینی هستند که توسط Electronic Arts به شکل سالانه منتشر می‌شوند و جدیدترین نسخه از این مجموعه با نام «فیفا 19» هم تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد. در این بازی نیز، بازیکنان براساس یک سیستم رتبه‌بندی فهرست می‌شوند که EA Sports امسال نیز مثل چند سال گذشته، اقدام به انتشار ۱۰۰ بازیکن برتر جدیدترین عنوان این سری کرده است. بر این اساس، بازی امسال فیفا ۱۹ نیز بار دیگر شاهد رقابت قابل پیش‌بینی «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی» در صدر برترین بازیکنان خود می‌باشد.

جدیدترین پست ارسالی در وبلاگ EA Sport، شاهد اضافه شدن ۱۰ بازیکن برتر بازی FIFA 19 و تکمیل فهرست ۱۰۰ بازیکن برتر این بازی بود؛ بر این اساس، حالا مشخص شده که دو بازیکن برتر امسال نیز کریس رونالدو و همچنین مسی هستند که با امتیاز مشترک ۹۴ به ترتیب در رتبه اول و دوم قرار دارند. پس از این دو بازیکن نیز ملی‌پوش برزیلی تیم پاریس سنت ژرمن، یعنی نیمار با امتیاز ۹۲ در رتبه سوم جای گرفته است. فینالیست جام جهانی اخیر روسیه و بازیکن کنونی نیم رئال مادرید، یعنی لوکا مودریچ با امتیاز ۹۱ در جایگاه چهارم و کوین دی بروین، ستاره بلژیکی تیم منچستر سیتی نیز با امتیاز ۹۱ در جایگاه پنجم قرار گرفته است. همان طور که اشاره شد، EA درحال حاضر فهرست کامل ۱۰۰ بازیکن برتر فیفا 19 را منتشر کرده که می‌توانید این لیست را در وبلاگ رسمی EA Sports مشاهده کنید.

پیرامون رتبه‌بندی نهایی، نکته جالبی که وجود دارد هم‌امتیاز بودن رونالدو و مسی است. در سال‌های اخیر، همواره یکی از این دو بازیکن با دریافت امتیاز بالاتر، به عنوان برترین بازیکن در آن بازی‌ها شناخته می‌شدند. حضور این دو بازیکن در صدر فهرست، از این جهت نیز جالب است که براساس قوانین اتحادیه فوتبال اروپا، این دو بازیکن در وضعیت «درحال مسن شدن» قرار دارند و بالاتر از دو بازیکن جوان‌تر مثل دی بروین و نیمار قرار گرفتند. نکته جالب توجه‌تر نیز آنجاست که رقیب این بازی، یعنی PES 2019 هم به هر دو این بازیکنان امتیاز یکسانی داده است. با این حال احتمالا با در نظر گرفتن بحث‌های تجاری (تصویر کاور جلد رونالدو در فیفا 19 و مسی در PES 2019)، این دو بازیکن در عناوین اشاره شده در جایگاه اول فهرست‌های خودشان قرار دارند.

پیرامون FIFA 19 ، پیش از این مطالعه کردید که بازیکنان هم‌اکنون می‌توانند نسخه دمو این بازی را روی یکی از پلتفرم‌های مورد پشتیبانی خودشان دریافت کنند. این بازی، قرار است به شکل همزمان در روز ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۳ و 4، ایکس‌باکس ۳۶۰ و وان، نینتندو سوییچ و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.