نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 25 شهریور 1397
ساعت 13:00

پیشنهادات کارگردان Assassin's Creed III برای نسخه ریمستر

4 از 5

آلکس هاچینسون، کارگردان بازی AC 3 پیشنهاداتی را برای بهبود گیم‌پلی این بازی در نسخه Remastered داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی مشخص شد که یکی از آیتم‌های قابل دسترسی برای خریداران season pass بازی Assassin's Creed Odyssey، دریافت نسخه رایگان بازی Assassin's Creed III remastered برای پلتفرم‌های نسل هشتمی است. یوبی‌سافت پیرامون این بازی، تایید کرده که جدای از بهبودهای گرافیکی که ویژه نسخه‌های ریمستر هستند، این بازی با توجه به بازخوردهای کاربران، شاهد ارتقاهایی در بخش گیم‌پلی نیز خواهد بود. یوبی‌سافت گرچه اشاره نکرده که تحولات گیم‌پلی در این بازی، دقیقا شامل چه مواردی می‌شوند، ولی کارگردان اصلی این بازی یعنی «آلکس هاچینسون»، اخیرا پیشنهاداتی را در این زمینه مطرح کرده است.

Alex Hutchinson، کارگردان عناوینی نظیر اساسینز کرید 3 و فار کرای 4 است که البته، مدت‌هاست که از یوبی‌سافت خارج شده و بعید است که همکاری با تیم سازندگان در نسخه ریمستر بازی AC 3 داشته باشد. او اخیرا ۱۱ پیشنهاد در حساب کاربری توییتر خود پیرامون نسخه ریمستر بازی منتشر کرده، که شما تعدادی از آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

اگر من بتوانم پیشنهاداتی برای ویرایش بدهم و می‌توانستم روی نسخه AC 3 Remaster کار کنم:

۱. در مرحله آخر، متریک میزان آسیب‌دیدگی در بخش مشتعل را بر می‌داشتم. این بخش بدون هیچ دلیل خاصی سخت بود.

۴. در جریان داستانی اصلی بازی، بخش‌های مبارزات دریایی را بیشتر می‌کردم. مثل قبل در این زمینه باید بگویم که ترجیح اولیه من، یعنی اجازه دادن به بازیکنان برای انتخاب محتوای قابل بازی براساس ترجیح خودشان، آن طور که باید در یک بازی بلاک‌باستری خوب عمل نمی‌کند. همچنین مراحل جذاب قایق‌سواری (که از بازی اصلی حذف شد) را برای همه بازیکنان قابل تجربه می‌کردم.

۱۱. با یکی از پیشنهادات طرفداران موافقم که ما در آن زمان، باید به نوعی بخش داستانی هیثم را چند پاره می‌کردیم و آن را در کل بازی پخش می‌کردیم. به این ترتیب، ما زودتر از حالت فعلی به داستان اصلی بازی یعنی کانر می‌رسیدیم. اینکه به شکل سورپرایزکننده‌ای یک شخصیت قابل بازی دیگر معرفی کنیم جذاب است، ولی قبول دارم که ضرباهنگ شروع بازی خیلی کند بود.

پیرامون این پیشنهادات، بسیاری از آن‌ها گرچه از نظر فنی «ساختاری» هستند و بعید است که در یک نسخه از نوع Remaster شاهدشان باشیم، با این حال در مجموع شاهد پیشنهادات جالبی هستیم که از جانب کارگردان اصلی بازی مطرح شده است. همچنین نکته جالب دیگر، اذعان یکی از بازی‌سازان مشهور صنعت گیم به این نکته است که دادن حق انتخاب به بازیکنان برای پیگیری ضرباهنگ مورد نظر خودشان، در نهایت باعث شده تا بازی به شکل کلی، از این نظر مشکلاتی پیدا کند.

بازی Assassin's Creed III اولین بار در سال ۲۰۱۲ و برای پلتفرم‌های نسل هفتمی و PC منتشر شد. قرار است نسخه Remastered این بازی به عنوان بخشی از Season Pass بازی Assassin's Creed Odyssey در ماه مارس منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.