نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 شهریور 1397
ساعت 08:00

حضور صداپیشگان Metal Gear در Death Stranding

0 از 5

هیدئو کوجیما، اخیرا حضور تعدادی از صداپیشگان ژاپنی عناوین Metal Gear در بازی دث استرندینگ را تایید کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدتی پیش بود که استودیو کوجیما پروداکشنز، رسما حضور بازی Death Stranding را در جریان رویداد TGS 2018 تایید کرد؛ حضوری که فاش شد فقط در حد اجرای زنده و با حضور صداپیشگان نسخه ژاپنی بوده و شایعات مربوط به دمو قابل بازی نیز برای این رویداد تکذیب شد. حالا نیز هیدئو کوجیما، کارگردان این بازی حضور ۳ صداپیشه کارهای قدیمی‌تر خود در سری Metal Gear Solid و ۱ صداپیشه جدید را برای نسخه ژاپنی بازی «دث استرندینگ» تایید کرده است.

در جریان این تاییدیه که از طریق حساب رسمی توئیتری کوجیما صورت گرفته، او حضور Akio Otsuka را به عنوان یکی از صداپیشگان بازی تایید کرده است. Otsuka پیش از این و در سری متال گیر، صداگذاری شخصیت‌های اصلی «سالید اسنیک» و همچنین «بیگ باس» را برعهده داشت. Kikuko Inoue نیز از همان سری و صداگذار ژاپنی شخصیت The Boss در Metal Gear Solid 3 که در ادامه صداگذاری شخصیت Chico در Peace Walker و Ground Zeroes را برعهده داشت نیز در پروژه جدید همکاری می‌کند.

حضور Nana Mizuki صداپیشه شخصیت Paz در سه بازی قبلی Metal Gear Solid: Peace Walker، Ground Zeroes و The Phantom Pain نیز یکی از صداگذاران نسخه ژاپنی بازی Death Stranding خواهد بود. پست کوجیما درنهایت به معرفی Kenjiro Tsuda نیز به عنوان یکی دیگر از صداپیشگان بازی جدید می‌پردازد که پیش از این، در هیچ بازی سری متال گیر حضور نداشته، اما در پروژه‌هایی نظیر Yu-Gi-Oh! و Attack on Titan همکاری داشته است.

هیدئو کوجیما خالق سری بازی‌های «متال گیر سالید» است که پس از خروج از کمپانی کونامی و تاسیس استودیو مستقل خود، تاکنون افراد زیادی را از آن مجموعه جذب کرده است. او البته در پست اخیر خود، اشاره‌ای نیز به نقش‌هایی که این بازیگران صداپیشگی خواهند کرد نکرده است. پیرامون بازی، با وجود اینکه گیم‌پلی دمو جدیدی را در رویداد Tokyo game show 2018 شاهد نخواهیم بود، ولی می‌دانیم که کوجیما وعده «چیزی استثنایی» پیرامون بازی و در این رویداد داده و طرفداران، برای پی بردن به این سورپرایز باید تا چند روز دیگر صبر کنند. این رویداد قرار است از روز ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) شروع شده و پس از سه روز در روز ۲۳ سپتامبر به کارش پایان دهد.

بازی Death Stranding هم‌اکنون توسط استودیو Kojima Productions به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دست توسعه است، و احتمالا در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.