نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 شهریور 1397
ساعت 09:00

برنامه‌های یوبی‌سافت برای محتواهای پس از عرضه Assassin’s Creed Odyssey

5 از 5

یوبی‌سافت در ویدیو کلیپی جدید، برنامه‌های گسترده خود برای عرضه محتواهای پس از عرضه بازی Odyssey را شرح داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Assassin’s Creed Odyssey یکی از بزرگ‌ترین و موردانتظارترین عناوین پرچمدار صنعت گیم در سال جاری است که تا یک ماه دیگر هم عرضه می‌شود. پیرامون این بازی، ما می‌دانیم که یوبی‌سافت امسال یک «اساسینز کرید» کاملا RPG و با انبوهی از آپشن‌ها و حق انتخاب‌ها در گیم‌پلی خود ارائه می‌کند. در این ارتباط، یوبی‌سافت قبلا هم وعده داده بود که بازی اودیسه، قرار است محتواهای پس از عرضه گسترده‌ای هم دریافت کند. این شرکت به تازگی نیز برنامه‌های خودش برای عرضه محتواهای قابل بازی که پس از انتشار این بازی در دسترس قرار می‌گیرند را به اشتراک گذاشته است.

بر این اساس، بازی «اساسینز کرید: اودیسه» از یک Season Pass برخوردار است که در آن، دو محتوای بزرگ و اپیزودیک وجود خواهد داشت؛ محتوای اپیزودی اول «Legacy of the First Blade» و محتوای دوم «The Fate of Atlantis» نام دارند که هر یک، از سه اپیزود داستانی جدید تشکیل شده و قرار است در یک بازه شش هفته‌ای و منظم، هر اپیزود از آن عرضه شود. تاریخ عرضه اولین اپیزود Legacy of the First Blade در دسامبر ۲۰۱۸ (آبان - آذر) و زمان شروع The Fate of Atlantis هم در بهار سال ۲۰۱۹ اعلام شده است. شما در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی برنامه‌های یوبی‌سافت برای محتواهای پس از عرضه بازی را تماشا کنید.

 

 

جدای از دو محتوای داستانی اپیزودیک، Season Pass بازی شامل عرضه لاین‌آپ طولانی از محتواهای رایگان نیز می‌شود که آن‌ها نیز در بازه‌های زمانی منظم در دسترس قرار می‌گیرند. کوئست‌های داستانی در قالب «The Lost Tales of Greece» و Event های جدیدی نیز در دسترس قرار می‌گیرند که به شکل پیوسته و در میان انتشارهای اپیزودهای بزرگ‌تر عرضه می‌شوند. یک بخش سیاحتی و گردش آموزشی نیز تحت عنوان «The Discovery Tour» و در ادامه نیز سلاح‌ها و تجهیزات، کشتی‌ها و مزدوران جدید و ماد New Game Plus نیز از دیگر محتواهایی هستند که برای همه بازیکنان، پس از عرضه بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

در سورپرایزی دیگر، یکی دیگر از آپشن‌های خریداران Season Pass این بازی، دریافت دو بازی رایگان و نسل هفتمی از این سری در قالب نسخه‌های Remastered است؛ بر این اساس، دو بازی Assassin’s Creed 3 Remastered و Assassin’s Creed 3: Liberation Remastered نیز همراه با تمامی DLC های آن‌ها، به شکل رایگان در اختیار دارندگان سیزن پس بازی اودیسه قرار می‌گیرد. گفتنی است که سیزن پس این بازی هزینه‌ای ۴۰ دلاری دارد و در نسخه‌های Gold، Ultimate، Spartan و Pantheon این بازی نیز وجود خواهد داشت.

به گفته کارگردان بازی اودیسه، بازیکنان در این نسخه شاهد قدرتمندترین پشتیبانی پس از عرضه از یک بازی سری اساسینز کرید خواهند بود. با در نظر گرفتن این حقیقت که بازی بزرگ دیگری هم از این سری قرار نیست در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، به این ترتیب بازیکنان تا مدت‌ها می‌توانند شاهد پشتیبانی از بازی Odyssey باشند.

بازی Assassin's Creed Odyssey قرار است در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.