نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 شهریور 1397
ساعت 08:00

ساخت Wolfenstein 3 قطعی است

0 از 5

کمپانی Bethesda امکان ساخت بازی Wolfenstein III را قطعی و عنوان جدید از سری Dishonored را در آینده کاملا محتمل دانسته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Bethesda از جمله بازی‌سازانی است که در حال حاضر عناوین متعددی را در دست ساخت دارد. در این بین، بسیاری نیز منتظر شنیدن خبرهایی از مجموعه‌هایی نظیر Wolfenstein و Dishonored هستند که عناوین جدیدشان، در سال گذشته عرضه شد و پیرامون آینده آن‌ها سوالاتی وجود دارد. در این زمینه، ما می‌دانیم که برای سری Wolfenstein، یک بازی کو آپ به نام Wolfenstein: Yongblood در پیش است و در رابطه با Dishonored نیز این سری ظاهرا برای مدتی استراحت خواهد کرد. به تازگی Pete Hines، رئیس بخش بازاریابی و روابط عمومی کمپانی بتزدا، پیرامون آینده این دو سری توضیحاتی داده است. او ابتدا در رابطه با آینده سری Wolfenstein و ساخت یک بازی از مجموعه اصلی این سری گفت:

بله حتما. ما قطعا بازی Wolfenstein III را می‌سازیم. سازندگان بازی به شکل رسمی اعلام کردند که قصد دارند برای مدتی تمرکز خود را از یک داستان بلند خارج و [پروژه اعلام شده] را بسازند. اما به هر حال همگی خواهیم دید که این به کجا ختم می‌شود.

هاینس در ادامه پیرامون موضوع استراحت سری Dishonored مورد سوال قرار گرفت. او در این زمینه گفت که موضوع فقط این نیست که سازندگان قصد ساخت عناوین دیگر را داشته باشند. Hines در این رابطه گفت:

خوب من نمی‌خواهم زیاد وارد این موضوع شوم. ببینید، Arkane از دو استودیو بازی‌سازی تشکیل شده و آن‌ها در حال حاضر روی تعدادی پروژه مشغول هستند. این تفاوتی با گفته قبلی تاد هاوارد ندارد که می‌گفت، "من می‌خواهم اول یک بازی Fallout بسازم، بعد Starfield و بعد برگردم و بازی Elder Scrolls 6 را بسازم". او هیچ وقت نگفته [چون روی پروژه‌ای کار می‌کنم] بازی دیگر را هرگز نخواهم ساخت. این مثال اینجا هم وجود دارد. ما ایده‌هایی برای پروژه‌ای دیگر داریم و ایده‌هایی هم برای پروژه‌های دیگر.

در مجموع می‌توان تصور کرد که با وجود تعداد زیادی سری محبوب که توسط Bethesda درحال ساخت است، نسخه‌های جدید برخی عناوین با فاصله بیشتری عرضه شوند. هرچند موفقیت تجاری پایین‌تر از حد انتظار و استحقاق دو بازی اخیر از سری‌های Wolfenstein و Dishonored هم دلیلی بر آن شده بود که برخی آینده این دو سری را مبهم ببینند. از این جهت، صحبت‌های تازه هاینس می‌تواند امیدواری طرفداران را برای این موضوع که دو سری، قرار نیست برای همیشه بایگانی شوند حفظ کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.