نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 24 مرداد 1397
ساعت 13:00

سری Dishonored مدتی استراحت خواهد کرد

0 از 5

به تازگی Arkane Studios تایید کرده که قصد دارد برای مدتی به سری بازی‌های Dishonored استراحت بدهد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Dishonored 2 را می‌توان یکی از برجسته‌ترین عناوین کنونی نسل هشتم دانست که در زمان عرضه خود، با بازخوردهای بسیار مثبتی مواجه شد. این بازی اما به رغم موفقیت خوبی که کسب کرده، قرار است مدتی استراحت کند.

گزارش جدید با توجه به صحبت‌های Arkane Studios سازنده این سری است که گفته قصد ندارد برای عرضه نسخه بعدی Dishonored، عجله‌ای داشته باشد. در این زمینه Ricardo Bare در جریان یک مصاحبه، تایید کرده که این سری مدتی استراحت خواهد کرد:

من نمی‌توانم در این زمینه که سرانجام قطعا چه اتفاقی می‌افتد صحبت کنم و هر چیزی ممکن است رخ بدهد. ولی [سری Dishonored] فعلا استراحت خواهد کرد... چیزهایی که برای ما به عنوان یک استودیو منسجم در اینجا مهم است، ساختن یک دنیای عمیق و داستان‌سرایی مبتنی بر محیط خواهد بود. ما همیشه می‌خواهیم فضاهایی خلق کنیم که بازیکنان خودشان را در حال بازدید از آنجا حس کنند. حالا این می‌تواند هم Dunwall باشد و یا Talos 1 ... این به همان اندازه درباره کاراکترها و افرادی که بازیکن با آن‌ها ملاقات دارد نیز مهم است. پس از این وجود یک گیم‌پلی مبتکرانه و دراختیار گذاشتن تعدادی مهارت و ابزار جذاب برای بازیکن نیز مهم است.

به هر ترتیب با در نظر گرفتن این صحبت‌ها، Arkane Studios مشخصا وسواس زیادی برای ساخت بازی بعدی از این سری به خرج خواهد داد که همین موضوع، باعث می‌شود تا عجله‌ای برای ساخت یک نسخه جدید از آن نداشته باشند. بازی Dishonored 2 البته شاهد عرضه یک بسته الحاقی مستقل به نام «Death of the Outsider» در سال ۲۰۱۷ نیز بود که به نظر، یک جمع‌بندی برای دوره Kaldwin در این سری نیز بوده است.

این بازی همان طور که اشاره شد، در زمان عرضه با بازخوردهای خیلی خوبی نیز مواجه شد و در این بین شاید بزرگ ترین ایراد به Dishonored 2، این بود که در یک دوره زمانی بسیار شلوغی منتشر گردید، و به همین دلیل نیز آن طور که باید توسط جامعه طرفداران مورد توجه قرار نگرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.