نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 16 شهریور 1397
ساعت 10:23

Cyberpunk 2077 قابلیت Photo Mode خواهد داشت

0 از 5

CD Project قصد اضافه کردن Photo Mode را به Cyberpunk 2077 دارد

با این که ایده‌ی عکاسی در بازی چیز جدیدی نیست، اما به لطف امکاناتی که کنسول‌های مدرن برای عکاسی و فیلم‌برداری مستقیم و  به اشتراک‌گذاری آن‌ها در اختیارمان گذاشته‌اند، محبوبیت آن‌ها رو به افزایش است.

در این شرایط، جای تعجبی ندارد که بعضی از بازیکنان این حالت را جزو مهمی از تجربه‌ی خود بدانند. سایبرپانک 2077 جزو مهم‌ترین و مورد انتظار ترین عناوین چند سال اخیر است و می‌توانید حدس بزنید که علاقه‌مندان این عنوان چقدر مشتاق هستند تا درباره‌ی وجود قابلیت عکس برداری آن چیزی بشنوند.

خوشبختانه، با توجه به حرف سازنده‌ی بازی، آن‌ها درحال برنامه ریزی برای ایجاد این قابلیت در بازی خود هستند. البته این به معنی حضور قطعی حالت عکس‌برداری نیست؛ اما همین که CD Project این موضوع را در نظر گرفته می‌تواند مایه‌ی دلگرمی باشد. این شرکت در پاسخ به سوال طرفداران در رابطه با وجود این قابلیت به همین جمله بسنده کرد:

برنامه‌اش را داریم.

CD Project اخیراً ویدئوی گیم‌پلی 48 دقیقه‌ای از بازی را منتشر کرد؛ این ویدئو ابتدا به صورت زنده پخش شده بود که به سرعت تبدیل شد به پربازدیدترین تریلر برای بازی‌هایی که در آینده منتشر می‌شوند.

برای اخبار دیگر پیرامون بازی اینجا را کلیک کنید؛ Cyberpunk 2077 در تاریخی نامعلوم برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.