نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 06 شهریور 1397
ساعت 09:00

اولین ویدیو گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

5 از 5

استودیو سی‌دی پراجکت رد سرانجام اولین ویدیو گیم‌پلی رسمی از بازی Cyberpunk 2077 را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بعد از ماه‌ها انتظار، استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) سرانجام اولین ویدیو گیم‌پلی رسمی از بازی موردانتظارCyberpunk 2077 را منتشر کرد. این استودیو توسعه دهنده در بعد از ظهر روز گذشته، به یک استریم زنده از طریق شبکه توییچ پرداخت که برای چندین ساعت محتوای آن فقط به نمایش کد‌های عجیب و غریب محدود می‌شد. در نهایت اما ما شاهد اولین ویدیو گیم‌پلی رسمی از عنوان نقش آفرینی و جهان باز جدید استودیو که در محیطی علمی/تخیلی یا به اصطلاح «سایبرپانکی» جریان دارد، بودیم.

ویدیویی که در جریان استریم زنده شاهد نمایش آن بودیم، از دمویی که استودیو CD Projekt Red در جریان رویداد‌های E3 2018 و گیمزکام ۲۰۱۸ به نمایش گذاشت، گرفته شده است. این ویدیو گیم‌پلی ابتدا با پروتاگونیست بازی یعنی V که قابل شخصی نیز هست، آغاز می‌شود که به همراه دوست خود به نام «جکی» برای پیدا کردن یکی از سایبورگ‌های گم شده، به مخفیگاه گروهی خلافکار می‌رود. این ماموریت به سرعت تبدیل به یک درگیری نزدیک با اسلحه با اعضای گروه تبدیل می‌شود و «گان پلی» جذاب بازی Cyberpunk 2077 را به نمایش می‌گذارد. در ادامه این دمو، به شخصیت V ماموریت دیگری، اینبار برای پیدا کردن یک Drone داده می‌شود؛ ادامه این ماموریت، به محوطه گروه خلافکاری به اسم Maelstrom ختم می‌شود. گذشته از تمام این‌ها، جالب‌ترین و مهیج‌ترین بخش این دمو طولانی را باید نگاهی نزدیک به شهر Night City اعلام کرد؛ شهری زنده و پویا که پر از جزییات در بخش‌های مختلف است.

cyberpunk 2077

آدام بدووسکی، کارگردان بازی Cyberpunk 2077، در پیامی درباره انتشار این ویدیو گیم‌پلی توضیح داد:

چیزی که ما امروز منتشر کردیم، از عنوانی ضبط شده است که هنوز در مرحله توسعه قرار دارد. از آنجایی که بسیاری از جنبه‌ها و مکانیک‌های نسخه فعلی از بازی Cyberpunk 2077، به احتمال زیاد در آینده تغییر کرده یا اصلاح خواهند شد؛ ما در ابتدا تصمیم گرفتیم که این ویدیو گیم‌پلی را فقط برای رسانه‌ها و خبرنگاران به نمایش بگذاریم. عناصری مثل گان پلی (چه از لحاظ بصری و چه از نظر میزان تاثیرگذاری ویژگی‌های نقش آفرینی بر آن)، فیزیک خودرو‌ها و رابط کاربری بازی؛ در واقع همه چیز، تقریبا در فاز آزمایشی قرار دارد و ما احساس ناخوشایندی از پایبندی به هر طراحی خاص در بازی، آن هم به صورت عمومی، کردیم. گلیچ انیمیشن‌ها، حالات چهره کامل نشده شخصیت‌ها و نسخه‌های اولیه از مکان‌های مختلف؛ تمامی این موارد ما را به تردید برای انتشار چیزی که شما قرار است مشاهده کنید، انداخت.

البته ما از این موضوع آگاه هستیم که همگی شما می‌خواهید آنچه رسانه‌ها و خبرنگاران مشاهده کردند را تماشا کنید. با اینکه تصاویر موجود در این ویدیو احتمالا با عنوانی که شما در هنگام انتشار در نمایشگر خود مشاهده می‌کنید، تفاوت خواهد داشت اما به هر حال، ما تصمیم گرفتیم این ویدیو ۴۸ دقیقه‌ای را برای شما به اشتراک بگذاریم. بازی Cyberpunk 2077 امروز اینگونه بنظر می‌رسد. نظرات خود را درباره آن، به ما اعلام کنید.

در حالی که معرفی ابتدایی Cyberpunk 2077 به چندین سال پیش بازمی‌گردد اما اولین‌بار در جریان کنفرانس مطبوعاتی شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2018 بود که استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد، اولین تریلر رسمی از بازی را منتشر کرد. این عنوان هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است. در انتها شایان به ذکر است که بازی Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما استودیو توسعه دهنده به تازگی عنوان کرده که بازی از ابتدا تا انتها قابل تجربه است اما هنوز تمامی ویژگی‌ها و المان‌های خود را ندارد و باگ‌ها و مشکلات آن در بخش‌های مختلف شناسایی نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.