نویسنده: فرشاد جمعه، 24 آذر 1396
ساعت 16:40

بازی‌های رایگان پایان هفته‌ی استیم معرفی شدند

0 از 5

در پایان این هفته قابلیت اجرای دو بازی بصورت رایگان از طریق استیم امکان‌پذیر است

براساس اعلام استیم، از هم اکنون تا روز یکشنبه، قابلیت اجرای دو بازی Homefront: The Revolution و H1Z1 بصورت رایگان امکان‌پذیر است.

در بازی Homefront: The Revolution شاهد تسخیر آمریکا از سوی کره‌ی شمالی هستیم و بازیکنان بایستی به عنوان یکی از اعضای تیم Guerrilla، با نیروهای کره‌ای به مبارزه بپردازند؛ این بازی امتیاز 5.3 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد. قاسم ممتاز در نقد و بررسی بازی Homefront: The Revolution نوشت:

در نهایت اگر بخواهیم Homefront The Revolution را جمع بندی کنیم باید بگوئیم که سبک بازی جدا از دشمنان ترسناک و محیط های وهم آلود با کمی تفاوت های گرافیکی شبیه به Dead Island و البته با ارفاق بسیار Dying light است . نقشه ی بسیار بزرگ با دشمنانی که تنوع بسیار کمی دارند و ماموریت های تکراری ، گرافیکی که مطمئنا میتوانست بالاتر باشد و کنترلی که زمان نیاز دارد تا به آن عادت کنید ، همه و همه باعث میشوند Homefront Human Revolution آخرین گزینه ی بازی در زمانی باشد که چند عنوان خوب دیگر در لیست بازی های شما قرار دارند .

بازی H1Z1 در طول سالیان گذشته دست خوش تغییرات زیادی شده است؛ این بازی در ابتدا قرار بود که عنوانی شبیه به DayZ باشد اما در نهایت، با بازی شبیه به عنوان PUBG روبرو بودیم.

در کنار امکان اجرای رایگان دو عنوان گفته شده، قابلیت خرید آن‌ها با 75 درصد تخفیف هم امکان‌پذیر است.

فرشاد | اخبار | 15/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.