نویسنده: نریمان عبدی سه شنبه، 28 آذر 1396
ساعت 19:30

بازی Catherine: Full Body برای PS4 و Vita منتشر خواهد شد

5 از 5

یک Catherine سوم در راه است.

بر اساس اعلام کمپانی Atlus عنوان Catherine: Full Body برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 (PS4) و پلی‌استیشن ویتا (PS Vita) منتشر خواهد شد. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.
این بازی توسط Studio Zero توسعه پیدا کرده که رهبری آن را Katsura Hashino، کارگردان پرسونا 5 (Persona 5) بر عهده دارد. عنوان Catherine یک بازی اکشن ماجرایی است که در سال 2011 برای کنسول‌های PS3 و Xbox 360 منتشر شد. داستان بازی در مورد مرد 32 ساله‌ای است که به نامزدش «کاترین» (Katherine) خیانت کرده و با کاترین دیگری (Catherine) در ارتباط است و البته در نتیجه اعمالش کابوس‌هایی می‌بیند.
در بازی Catherine: Full Body یک کاترین سومی نیز وجود دارد که کاملاً از نظر شخصیتی با دو کاترین دیگر متفاوت است. در تاریخ 21 دسامبر (30 آذر) گزارش کاملی از این بازی در مجله ژاپنی «فامیتسو» (Famitsu) منتشر خواهد شد. در این گزارش مصاحبه‌ای با توسعه‌دهندگان بازی و همچنین بیوگرافی کاترین سوم را مطالعه خواهید کرد.

برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    نمی دونم چرا وقتی خبری می‌خونم که به نحوی با پرسونا 5 ارتباط داره، اشک شوق داخل چشمام جمع میشه :q| روانی فانتزی‌های ژاپنیم. خیلی خوبن . خیلییی. کاترین هم خیلی خوب بود. این گوسفند پنداری مثل اینکه یه جورایی برای ژاپنی ها بعد تمثیلی داره. یادمه یک کتاب با نام «برقص، برقص» از هاروکی موراکامی خوندم که اونجا هم داخل یک اتاق مرموز که هسته ی داستان رو تشکیل می‌داد یک بنده‌ی خدایی به شکل گوسفند اقامت داشت :im

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.