نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 29 آذر 1396
ساعت 12:00

بازی Oxenfree را رایگان دانلود کنید

5 از 5

هم‌اکنون بازی Oxenfree بصورت رایگان قابل دانلود است

بازی Oxenfree کاری از استودیوی Night School هم اکنون بر روی وبسایت GOG به صورت رایگان برای دانلود قرار گرفته است. علاقه مندان می‌توانند از این لحظه نسخه کامل بازی Oxenfree را به صورت رایگان دانلود کنند. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

دانلود رایگان نسخه کامل بازی Oxenfree از GOG فقط تا روز 21 دسامبر 2017 (برابر با 30 آذر 1396) امکان پذیر خواهد بود. بنابراین اگر مایل به دانلود این بازی هستید باید عجله کنید.

عنوان Oxenfree ابتدا در ژانویه سال 2016 (برابر با دی ماه 1394) برای Xbox One و Microsoft Windows عرضه شد. پس از آن در بهار 2016 (بهار 1395) برای PlayStation 4 نیز در دسترس قرار گرفت. این بازی برای Linux ، iOS و Android نیز عرضه شده و همچنین نسخه Nintendo Switch آن هم به تازگی ارائه شده است.

Oxenfree از نوع بازی های ماجراجوئی ساید اسکرولینگ است که دارای کاراکترهای بسیار خوب و سیستم دیالوگ منحصر به فردی است. بازی Oxenfree بخاطر نحوه بیان داستان و زیبایی اش مورد تمجید قرار گرفته است. در Metacritic امتیاز 79 از 100 به این بازی اعطا شده است.

وبسایت GOG در حال حاضر میزبان فروش زمستانه سالیانه اش است و تخفیفاتی برای بازی ها از جمله بازی Planescape: Tides of Numenera ، Hollow Knight ، Cuphead ، The Witcher 3: Game of the Year Edition و ... دارد.

م.حافظ | اخبار | 20/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.