نویسنده: امیر قنواتی چهارشنبه، 29 آذر 1396
ساعت 19:05

پچ نسخه Xbox One X بازی The Witcher 3 منتشر شد

0 از 5

پچ نسخه Xbox One X بازی The Witcher 3 همراه با حالت HDR و دو حالت گرافیکی جدید منتشر شد.

همانطور که پیش از این خبری مبنی بر آپدیتی برای این بازی برروی کنسول Xbox One X به بیرون درز کرد، حال این آین آپدیت منتشر شده و قابلیت HDR را برای این بازی فعال می‌کند. همچنین دو حالت گرافیکی جدید را نیز به بازی اضافه خواهد کرد. با بازی‌مگ همراه باشید.

در حالت اول شما می‌توانید بازی را با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم انجام دهید. حالت دوم نیز شامل رزولیشنی پویا با کیفیت 1080p تا 4K به همراه 60 فریم بر ثانیه است. در هر دو حالت جدای از این که کدام را انتخاب می‌کنید، حالت HDR فعال خواهد بود. قابل ذکر است که قابلیت HDR برای این بازی برروی PS4 Pro به زودی منتشر خواهد شد؛ پس منتظر جزییات بیشتر بمانید.

همچنین این پچ، سایه‌های بهبود یافته، محیطی واضح‌تر و تکسچرهایی رندر شده را با بالاترین رزولیشن و بهترین کیفیت برای Xbox One X ارائه می‌کند.

اگر تاکنون عنوان The Witcher 3: Wild Hunt، برترین بازی سال 2015 و دست رنج چندین ساله استدیو محبوب CD Project Red را تجربه نکرده‌اید، دیر نیست و قطعا با توجه به محتواهای اضافی عالی این بازی و گرفیک خیره‌کننده‌اش، تجربه‌ای به مراتب بهتر را نسبت به نسخه اولیه ارمقان خواهد آورد. این عنوان هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC در دسترس است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.