نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 06 دی 1396
ساعت 21:23

بازی جدیدی از سری Devil May Cry برای پلتفرم‌های موبایل معرفی شد

4 از 5

بازی جدیدی از سری محبوب Devil May Cry برای پلتفرم‌های موبایل معرفی شده است

بالاخره و پس از چند سال انتظار خبرهای خوبی برای هواداران سری Devil May Cry در راه است. وقتی که صحبت از سری بازیهای Devil May Cry (شیطان می‌گرید) می‌شود، همه‌ی ما نمایش‌های خیره‌ کننده و نفس گیرِ این عنوان محبوب بر روی کنسول‌ها را به یاد می‌آوریم. جدا از آن، عرضه شدن Devil May Cry برای پلتفرم‌های موبایل خبری عجیب است. اما اکنون به نظر می‌رسد که این اتفاق در حال رخ دادن باشد و از این به بعد می‌توانیم ماجراهای دانته را بر روی تلفن‌های همراه خود دنبال کنیم.

بنا بر گزارش MMO Culture، کپکام قصد دارد تا ساخت جدیدترین بازی سری Devil May Cry که Pinnacle of Combat نام دارد را بطور کامل به Yungchang Games که یک تیم توسعه دهنده‌‌ی چینی است واگذار کند. بر خلاف روال گذشته کپکام در روتد ساخت این نسخه از بازی دخالتی نخواهد داشت و تولید آن کاملا بر عهده‌ی Yungchang Games است. این استودیو مجوزهای لازم برای پورت کردن DmC بر روی پلتفرم‌های موبایلی را بدست آورده است. عرضه‌ی یک Devil May Cry اقدامی هماهنگ با سیاست‌های کپکام است. این کمپانی قصد دارد بازیهاش را بر روی انواع بیشتری از پلتفرم‌ها عرضه کند. هنوز اطلاع دقیقی از شرایط قرارداد کپکام با این استودیو در دست نیست. در ادامه تصاویری از این عنوان را مشاهده خواهید کرد:

devil may cry pinnacle of combat p1

devil may cry pinnacle of combat p2

بازی جدید Devil May Cry توسط موتور Unity ساخته خواهد شد و دارای همان سبک اکشن همیشگی است. البته این که کنترل دانته با استفاده از صفحه‌ نمایش گوشی به چه صورت انجام خواهد گرفت هنوز دقیقا مشخص نیست. از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به بخش آنلاین و مد PVP اشاره کرد؛ که در آن بازیکنان به صورت تیمی و یا انفرادی در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. همچنین این احتمال وجود دارد که در بخش‌های آنلاین بازی شاهد پرداخت‌های درون برنامه‌ای باشیم.

عرضه‌ی بازی Devil May Cry: Pinnacle of Combat به صورت جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.