نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 18 دی 1398
ساعت 20:00

نسخه سوییچ Devil May Cry 3 محتواهای اضافی خواهد داشت

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام کپ‌کام، نسخه نینتندو سوییچ Devil May Cry 3 Special Edition قرار است محتواهای اضافی هم داشته باشد.

کپ‌کام پس از سال‌ها خاموشی، در سال ۲۰۱۹ و با بازی Devil May Cry 5 جان تازه‌ای به مجموعه دویل می کرای بخشید؛ بازی که در زمان عرضه با نقدهای مثبت منتقدین و هم استقبال بالای طرفداران مواجه شد. با در نظر گرفتن این موضوع که این سری مجددا در مرکز توجه کمپانی ژاپنی قرار گرفته، مدتی هست که نسخه‌های مختلف آن به صورت انتشار مجدد به پلتفرم هیبریدی نینتندو سوییچ هم راه پیدا کرده است. پیرامون انتشار سه بازی اورجینال این مجموعه برای سوییچ، اخیرا فاش شده که بازی Devil May Cry 3 Special Edition قرار است با محتواهای اضافی بیشتری نسبت به نسخه‌های قبل همراه باشد.

خبر جدید، اولین بار در یک ویدیو کوتاه از مت واکر، تهیه‌کننده کپ‌کام از طریق پست تازه حساب رسمی توییتری این مجموعه منتشر شده است. گفتنی است که این نسخه Devil May Cry 3 که قرار است صرفا به صورت دیجیتالی در ۲۰ فوریه (۱ اسفند) به سوییچ راه پیدا کند، براساس نسخه Special Edition بازی است که در قالب نسخه HD بازی، پیش از این برای کنسول‌های نسل هفتمی و همچنین Xbox One و PS4 عرضه شده بود. واکر در بخشی از این ویدیو به این موضوع نیز اشاره می‌کند که طرفداران در روزهای ۱۳ و ۳۰ ژانویه (۲۳ دی و ۱۰ بهمن) و همچنین ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) نیز می‌توانند منتظر خبرهای بیشتر باشند. به این ترتیب و برای مشخص شدن جزئیات بیشتر از این محتواها باید منتظر هفته‌های آینده بود.

بازی Devil May Cry Special Edition HD شامل Devil May Cry 3 Special Edition در کنار نسخه‌های HD بازی‌های Devil May Cry و Devil May Cry 2، قرار است در روز ۲۰ فوریه (۱ اسفند) به صورت دیجیتالی برای نینتندو سوییچ منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.