نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 07 دی 1396
ساعت 14:58

دلیل هیو جکمن برای کنار گذاشتن نقش ولورین بعد از فیلم Logan مشخص شد

5 از 5

هیو جکمن بنا به توصیه جری ساینفلد نقش ولورین را ترک کرد

بعد از 17 سال و نه فیلم، برای طرفداران این پروژه بسیار سخت بود، که با هیو جکمن خداحافظی کنند؛ اما جکمن برای پشت سر گذاشتن این نقش مطمئن بود، او حتی پیشنهاد کرد که شاهرخ خان بازیگر سینمای بالیوود، نقش را بر عهده بگیرد.

جکمن می‌گوید اکنون منتظر است، تا بازیگر دیگری که پنجه‌ها را از آن خود می‌کند، ببیند؛ او اخیرا شوخی‌هایی نیز راجع به بازگشتش به این نقش در قالب یک فیلم موزیکال، انجام داد.

لوگان (Logan) آخرین فیلم او در این نقش، توانست تحسین بسیاری را برانگیزد؛ این عنوان حتی نامزد جایزه اسکار نیز شد، که برای فیلم‌های برگرفته از کتاب‌های کمیک بعید بود.

او اخیرا دلیل جدایی‌اش از این پروژه را اعلام کرد؛ جکمن در گفتگو با ورایتی (Variety)، داستان شام خود با دوستش جری ساینفلد و کمک از او، در مورد اینکه چطور با موفقیت از این مجموعه کنار برود، را تعریف کرد.

توصیه ساینفلد به جکمن این بود: «جشن را قبل از این‌که خیلی دیر شود ترک کن».

صبح روز بعد هیو جکمن تشویق شده بود، تا نقش ولورین در عنوان لوگان، آخرین حضور او به‌عنوان این کاراکتر در دنیای سینما باشد.

مشکل است، تا دورانی که جکمن مشهور نبود را به یاد بیاوریم؛ او تقریبا نزدیک دو دهه است، که بعنوان یکی از سرشناس‌ترین بازیگران هالیوود شناخته می‌شود.

این شانس به جکمن داده شد، تا نقش قهرمان کتاب‌های کمیک را ایفا کند؛ درواقع او این نقش را از دوگری اسکات گرفت. در آن زمان طرفداران راجع به انتخاب این بازیگر نه چندان مشهور استرالیایی، مطمئن نبودند؛ اما جکمن خود را اثبات کرد و تبدیل به ستاره‌ای بزرگ در این فیلم شد.

سخت و عجیب است، که بازیگر دیگری را جز هیو جکمن در قالب این نقش محبوب ببینیم؛ اما او تصمیم قطعی خود را گرفته است و آن را درست می‌داند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.