نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 09 دی 1396
ساعت 23:01

سرورهای Gran Turismo 6 به زودی خاموش می‌شوند

0 از 5

محتوای آنلاین بازی Gran Turismo 6 تا تاریخ 28 مارس 2018 از دسترس کاربران خارج خواهد شد

بازی Gran Turismo 6 یک عنوان قابل قبول بود که از جانب سازندگانش پشتیبانی و محتوای زیاد و مناسبی دریافت کرد. در پستی که اخیرا بر روی وبسایت بازی منتشر شد اعلام شده است که توسعه دهندگان بازی Gran Turismo 6 در تاریخ 28 مارس 2018 معادل با چهارشنبه 8 فروردین 1397، تمامی بخش‌های آنلاین را از دسترس کاربران خارج خواهند کرد. جدا از این مورد، محتوای قابل دانلود نیز پس از تاریخ 31 ژانویه 2018 معادل با چهارشنبه 11 بهمن 1396 برای کاربران عرضه نخواهد شد.

همانطور که انتظار می‌رود با خاموش شدن سرورها، تمام بخش‌های مرتبط با آن شامل: Community، Quick Match، Open Lobby و رویدادهای مختلف فصلی که در حال حاضر قابل بازی هستند، نیز از دسترس بازیکنان خارج می‌شوند.

در این پست، سازندگان از تمامی بازیکنان بخاطر حمایتشان از بازی تشکر کرده‌اند. علاوه بر آن، به بازیکنان هشدار داده شده است که ارز مجازی (Credit) خریداری شده در بازی Gran Turismo 6 را تا پایان مهلت اعلام شده مصرف نمایند زیرا با اتمام تاریخ اعلام شده و خاموش شدن سرورها، این قابلیت نیز دیگر وجود نخواهد داشت و Creditهای خریداری شده توسط بازیکنان، بدون هیچ کاربرد خاصی باقی خواهند ماند.

در پایان، کاربران بازی Gran Turismo 6 باید آگاه باشند که قابلیت ویرایشگر پیست نیز (Track Path Editor) با اتمام مهلت اعلام شده از کار خواهد افتاد. بدین صورت، هر پیستی که در برنامه‌ی مخصوص بازی طراحی کنید، تنها بصورت محلی قابل بازی بوده و بروی سرورهای آنلاین Gran Turismo 6 منتقل نخواهد شد.

بازی Gran Turismo 6 یکی از عناوین مهم در سری گرن توریسمو بود که با وجود دریافت پشتیبانی خوب از جانب سازندگان، فروش چندان بالایی نداشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.