نویسنده: فرشاد دوشنبه، 11 دی 1396
ساعت 09:00

پچر معتقد است که بازی GTA 6 بعد از سال 2022 عرضه خواهد شد!

0 از 5

مایکل پچر: بازی GTA 6 در سال 2021 عرضه خواهد شد

عنوان GTA 6 به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد چراکه در حال حاضر استودیوی «راکستار» (Rockstar) تمام تمرکز خود را بر روی ساخت بازی Red Dead Redemption 2 معطوف کرده است، اما چند سال تا زمان معرفی و عرضه‌ی بازی GTA 6 فاصله داریم؟ «مایکل پچر» (Michael Pachter) اخیراً در پاسخ به این سوال اعلام کرده است که در بهترین حالت، عنوان GTA 6 در سال 2021 عرضه خواهد شد اما اگر بخواهیم واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم، احتمال عرضه‌ی این بازی پس از سال 2022 هم امکان‌پذیر است.

زمانی که از آقای پچر پرسیده شد که چرا تاکنون بازی GTA 6 معرفی نشده است گفت:

احتمالاً به این خاطر که این بازی به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد.

فکر می‌کنم GTA 6 پس از سال 2022 عرضه خواهد شد؛ توجه داشته باشید که بازی Red Dead Redemption 2 هشت سال پس از عرضه‌ی نسخه‌ی اول آن عرضه خواهد شد؛ بنابراین، اینکه بگوییم GTA 6 زودتر از سال 2021 عرضه می‌شود، حرف خنده‌داری است. استودیوی راکستار زمانی یک بازی را معرفی می‌کند که یکسال با زمان عرضه‌ی آن فاصله داشته باشد، اگر خلاف چنین چیزی روی داده باشد، علت آن به تعویق افتادن زمان عرضه‌ی بازی مد نظر بوده است؛ بنابراین فکر می‌کنم که GTA 6 در بهترین حالت ممکن در سال 2020 معرفی و در سال 2021 عرضه خواهد شد.

پچر در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد بازی Red Dead Redemption 2 اعلام کرد:

من از طرفداران Anthem نیستم، عناوینی مشابه Destiny را بازی نمی‌کنم، از طرفداران Battlefield نیستم و علاقه‌ای هم به مجموعه بازی Black Ops از فرانچایز Call of Duty ندارم؛ صادقانه بگویم، اولین عنوانی که در سال آینده بازی خواهم کرد Far Cry خواهد بود، من عاشق این فرانچایز هستم، نسخه‌ی جدید این مجموعه بازی هم فوق العاده بنظر می‌رسد؛ بنابراین، Far Cry 5 اولین عنوانی خواهد بود که بازی می‌کنم اما بدون شک Red Dead Redemption 2 را هم بازی خواهم کرد.

فرشاد | اخبار | 01/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.