نویسنده: فرشاد دوشنبه، 11 دی 1396
ساعت 09:30

اطلاعات جدید در مورد نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Pokemon

5 از 5

آیا می‌توان نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Pokemon را یک System Seller خواند؟

Pokemon یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای شرکت نینتندو است که در سال‌های اخیر سود خوبی را نصیب این شرکت کرده است؛ اکنون شرکت نینتندو قصد دارد تا نسخه‌‌ای از این فرانچایز را برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه کند، اما عملکرد این بازی بر روی کنسول نینتندو سوییچ چگونه خواهد بود؟ آیا می‌توان نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی را یک System Seller خواند؟ «مایکل پچر» (Michael Pachter) به عنوان یکی از تحلیلگران صنعت بازیسازی در مورد نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Pokemon اعلام کرد:

فکر نمی‌کنم که بازی Pokemon، حکم یک System Seller را برای یک کنسول خانگی داشته باشد، چراکه معتقدم این بازی، برای کنسول‌های دستی حکم یک System Seller را دارد؛ بنابراین همه چیز به این موضوع بر می‌گردد که ما چه دیدی نسبت به نینتندو سوییچ داریم، یک کنسول خانگی یا یک کنسول دستی؟ شرکت نینتندو به این کنسول به هر دو صورت گفته شده نگاه می‌کند اما من شخصاً فکر می‌کنم که این دستگاه بیشتر جنبه‌ی یک کنسول دستی دارد؛ از طرف دیگر، فکر می‌کنم که پرداخت 300 دلار برای یک کنسول دستی، هزینه زیادی است، در نتیجه فکر می‌کنم که تنها طرفداران پر و پا قرص آن به سراغ خرید یکی از این کنسول‌ها خواهند رفت.

فکر می‌کنم که میلیون‌ها نسخه از عنوان Pokemon فروخته خواهد شد اما فکر نمی‌کنم که خریداران آن، 300 دلار را تنها برای اجرای یک بازی پرداخت کنند، این در حالی است که معتقدم طرفداران بازی Smash Bros. حاضر خواهند بود بخاطر اجرای آن، 300 دلار را پرداخت کنند، چراکه این بازی دارای کیفیت بالایی است. در نهایت باید بگویم که فکر نمی‌کنم بخاطر قیمت 300 دلاری نینتندو سوییچ، بتوان عنوان Pokemon را یک System Seller خواند، اگر بحث ما در مورد یک کنسول دستی 129 دلاری بود، مشکلی وجود نداشت و می‌توانستیم به آن یک System Seller بگوییم، اما این موضوع در مورد یک کنسول 300 دلاری صدق نمی‌کند.

پچر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرد:

فرشاد | اخبار | 01/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.