نویسنده: پدرام پورامامعلی جمعه، 15 دی 1396
ساعت 08:00

ساخت بخش داستانی Insurgency: Sandstorm لغو شد

0 از 5

ساخت بخش داستانی بازی Insurgency: Sandstorm به منظور تمرکز بر روی بخش چند نفره لغو گردید و همچنین ثبت نام نسخه‌ی آلفای این عنوان نیز شروع شده است

سازندگان نسخه‌ی دوم بازی سخت Insurgency، یعنی Insurgency: Sandstorm وعده‌ی یک کمپین داستانی و ویژگی‌های دیگری را به هواداران داده بودند اما اکنون به نظر می‌رسد و شرایط عوض شده است. حتی برای بخش کمپین این بازی نیز یک تریلر در E3 نمایش داده شده بود که برخی از جزییات اولیه‌ی داستان را معرفی می‌کرد.

قرار بود که Insurgency: Sandstorm اولین تلاش استودیوی New World Interactive برای بخش‌های داستانی بازیهایش باشد اما متاسفانه به نظر می‌رسد که این رویا؛ حداقل فعلا محقق نخواهد شد. این توسعه دهنده در وبسایت خود اعلام کرده است که ساخت بخش داستانی Insurgency: Sandstorm لغو شده است.

حدس زده می‌شود که دلایل متعددی برای لغو شدن ساخت بخش کمپین وجود دارد؛ اما به نظر می‌رسد مهمترین عامل، تمرکز استودیوی New World بر روی ارائه‌ی تجربه‌ای تمام عیار از بخش چند نفره به کاربران باشد. همچنین قابل ذکر است که ما از یک استودیوی کوچک صحبت می‌کنیم، و از طرفی دیگر قرار است بخشی از مدیریت این استودیو تغییر کند. همه‌ی این عوامل در کنار هم برای لغو شدن بخش داستانی کافی به نظر می‌رسند. کارگردان هنری بازی Insurgency: Sandstorm ، اندرو اسپیرین که از ابتدای تاسیس استودیوی New World در آن حضور داشت، تیم را ترک کرده است. مایکل ساروهاس که پیش از این سمت‌های مدیریت روابط عمومی استودیو، کارگردانی صداپیشگان و صداپیشه‌ی جایگزین را بر عهده داشت، اکنون مسئولیت طراحی بازی Sandstorm را بر عهده گرفته است.

این تغییر روند بازی، موجب تمرکز عوامل ساخت بر روی بخش چند نفره خواهد شد. همچنین برنامه‌ی عرضه‌ی بازی در سال 2018 کماکان پابرجاست. اما این پایان اخبار نیست. Sandstorm بر خلاف آنچه که در ابتدا اعلام شده بود، بر روی درگیری‌های مدرن و واقعیِ امروزی تمرکز نخواهد داشت بلکه New World اکنون هدف خود را تغییر داده و قصد دارد نبردهای غیر واقعی که از سناریوهای امروزی سرچشمه می‌گیرند را به بازیکنان ارائه دهد.

بسیاری از مدهای نسخه‌ی اول بازی Insurgency مانند Push یا Firefight در Sandstorm نیز حضور خواهند داشت. مد جدید Capture the Base (فتح پرچم) نیز به بازی اضافه شده است. در این مد، نبردها با مقیاس وسیع‌تری رخ خواهند داد که بازیکنان در آن قادر خواهند بود از وسایل نقلیه‌ی مختلف استفاده کنند. همچنین قابلیت درخواست آتش پشتیبانی در نسخه‌ی جدید نیز وجود خواهد داشت و اینبار هلی‌کوپترهای جنگی و پهپادها نیز شمار را در درگیری‌ها پشتیبانی خواهند کرد.

برخی از این ویژگی‌های در نسخه‌ی آلفای بازی در دسترس خواهند بود. New World می‌گوید برای تجربه‌ی این نسخه لازم است که کاربران ثبت نام کنند. شما با استفاده از این لینک قادر به نام نویسی برای نسخه‌ی آلفای بازی Insurgency: Sandstorm خواهید بود؛ لازم به ذکر است که پیش از انجام این کار باید حتما در انجمن ناشر بازی یعنی Focus' عضو شده باشید. New World همچنین اعلام کرده است که یک نسخه‌ی بتا نیز برای کاربران عرضه خواهد شد.

Insurgency: Sandstorm با استفاده از موتور Unreal Engine 4 ساخته می‌شود و برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. هنگام عرضه بازی دارای 10 نقشه خواهد بود که این رقم به تدریج و با بروزرسانی افزایش خواهد یافت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.