نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 14 دی 1396
ساعت 23:11

بسته‌ی الحاقی جدید The Elder Scrolls Online معرفی شد

0 از 5

جدیدترین DLC بازی The elder Scrolls Online معرفی شد و نام آن Dragon Bones خواهد بود علاوه بر آن بازی یک بروزرسانی نیز دریافت خواهد کرد

اگر شما نیز منتظر ارائه‌ی یک DLC جدید برای بازی The Elder Scrolls Online بودید، خبر خوبی برایتان داریم! امروز از جدیدترین بسته‌ی الحاقی این عنوان رونمایی شد. سازنده‌ی بازی The Elder Scrolls Online، استودیوی Zenimax Online جزییات اولیه‌ی جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی MMORPG خود را با هواداران به اشتراک گذاشت. این بسته‌ی الحاقی Dragon Bones نام دارد و حاوی حجم عظیمی از محتوای جدید خواهد بود.

شاید مهمترین ویژگی DLC جدید این باشد که دو سیاهچال کاملا جدید در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این دو سیاهچال‌ تازه Scalecellar Peak و Fang Lair نام دارند و قرار است دشمنان جدیدی را نیز به بازی اضافه کنند. هردوی این سیاهچال‌ها را می‌توان هم بر روی درجه‌ی سختی Normal و هم Veteran بازی کرد.

Dragon Bones قرار است ویژگی‌های جدید دیگری را نیز به The Elder Scrolls Online اضافه کند؛ مجوعه‌ی جدیدی از هیولاها، کالکتیبل‌ها (Collectibles)، اچیومنت‌ها  (Achievements) و آیتم‌های دیگر. در حال حاضر فهرست دقیقی از محتوای Dragon Bones مننتشر نشده است، اما مشخص شده که بازیکنان وارد هرکدام از دو سیاهچال جدید که بشوند، دسترسی به ماسک Renegade Dragon Priest را دریافت خواهند کرد.

همچنین مشخص شده است که علاوه بر بسته‌ی الحاقی جدید، یک بروزرسانی تازه نیز برای بازی در راه است. این آپدیت قرار است یک سیستم لباس جدید (بازیکنان فارغ از زرهی که بر تن دارند می‌توانند ظاهر کاراکتر خود را شخصی سازی کنند)، دو میدان نبرد جدید (Battlegrounds) با نام‌های Mor Khazgur و Deeping Drome و سیستم جدیدی برای ذخیره‌ی آیتم‌ها در خانه و ... را به بازی اضافه کند. همچنین یک سیستم لول-آپ جدید و یک ابزار مشاور مهارت‌ها (Skill Advisor Tool) در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. بتسدا در رابطه با این دو ویژگی جدید توضیح می‌دهد:

هر بار که لول یکی از کاراکترهایتان بالا می‌رود، شما راهنمایی برای گیم‌پلی و جوایزی گرانبها دریافت خواهید کرد. این جوایز شامل طلا، مواد لازم برای ساخت آیتم‌ها و خوراکی‌ها خواهد بود. همچنین لول‌های خاصی تعیین شده است که در صورت رسیدن به آنها یک اسب جدید یا Crown Crate دریافت خواهید کرد. همچنین با استفاده از Skill Advisor Tool شما قادر خواهید بود اطلاعات بیشتری از گزینه‌های موجود برای افزایش قابلیت‌ها و توانایی‌های کاراکترتان بدست آورید. این ویژگی در استفاده از مکانیک‌های مشخصی از بازی نیز به شما کمک خواهد کرد. اگر بازی را تازه شروع کرده باشید و یا با سیستم پیشروی ESO آشنا نباشید، این دو ویزگی جدید در درک بازی و تصمیم گیری درباره‌ی لول-آپ کاراکترتان به شما کمک خواهند کرد.

The Elder Scrolls Online: Dragon Bones برای تمام مشترکین ESO Plus رایگان خواهد بود؛ درحایکه بقیه‌ی بازیکنان باید آن را از فروشگاه مجازی بازی خریداری نمایند. همچنین آپدیت جدید نیز به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی The Elder Scrolls Online در 4 آوریل سال 2014 برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC و نیز Mac OS عرضه شده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.