نویسنده: Sasan سه شنبه، 30 فروردين 1401
ساعت 22:38

معرفی ویژگی‌های جدید The Elder Scrolls Online - High Isle

3.67 از 5

در روزهای گذشته، استودیوی بتزدا جزئیات جدیدترین محتوای The Elder Scrolls Online را به نمایش گذاشت و برای تعدادی از رسانه‌ها هم امکان دسترسی پیش از موعد را فراهم کرد. این ماجراجویی تازه که High Isle نام دارد و محوریت آن نژاد Breton و سرزمین‌های محل سکونت آنهاست و این بار قرار است به جای تمرکز بر جنبه‌های فانتزی و حماسی معمول این فرنچایز که نهایتاً به نبردی بزرگ با نیروهای جادویی و ماورایی منتهی می‌شدند، بر تقابل‌های سیاسی این جهان استوار باشد. در ادامه این مطلب به تبیین تعدادی از ویژگی‌های جدید این بستۀ بزرگ می‌پردازیم.

High iSle 3

مهمترین نکته و ویژگی تازه در رابطه با High Isle منطقه وقوع حوادث است که پیش از این در هیچ کدام از نسخه‌های اخیر سری The Elder Scrolls شاهد استفاده از این بخش از جهان این مجموعه نبودیم و در واقع آخرین حضور این سرزمین مربوط به 26 سال پیش و نسخه دوم این فرنچایز یعنی Daggerfall است که تعدادی از تجربه‌کنندگان آن احتمالاً جان به جان آفرین تسلیم کرده‌اند. Bretonها نژادی دو رگه از انسان‌ها و الف‌ها هستند که معمولاً دو نقش «انسان‌های جادویی» و «اربابان ثروتمند» را در ساختار تاریخی TES ایفا کرده‌اند. سرزمین High Rock که در محدودۀ غرب Tamriel واقع شده، از دو جزیرۀ اصلی تشکیل شده که High Isle بخش اصلی و محل زندگی اکثر ساکنان این سرزمین است که الگوی طراحی آن بریتانیای قرون وسطی با همان حالت قصرها و سیستم زندگی فئودالی است.

جزیرۀ دوم که Aminos نام دارد بر اساس صحبت‌های سازندگان، فیلم «فرار از نیویورک» به عنوان الگوی طراحی آن انتخاب شده که اگر با این فیلم آشنایی داشته باشید احتمالاً حدس زده‌اید که این جزیره در واقع یک زندان بزرگ برای مخوف‌ترین جنایتکاران است که امکان حضور آن‌ها در جامعۀ عادی و میان شهروندان مطیع قانون غیرممکن است. حرکت در بین این جزایر هم با سفر از طریق کشتی امکان‌پذیر که سفر دریایی در فضایی تاریخی و در قالب بازی‌های ویدئویی عموماً یک ساختار را به همراه دارد و آن هم دزدان دریایی است که قرار است در بخش قابل توجهی مأموریت‌های ماجراجویی در High Isle، حضوری جدی داشته باشند. این بار داستان اصلی تقابل بین اتحاد سه گروه Breton، Redguard و اُرک‌ها با دو گروه جدید Society of the Steadfast و Ascendant Order و تلاش برای مذاکرات صلح بین این گروه‌ها را به تصویر می‌کشد.

High iSle 3

دیگر امکانات تازه، دو شخصیت همراه جدید هستند که به رسم معمول باید آن‌ها را در حین گشت و گذار در محیط جدید پیدا کنید و با انجام مأموریت مختص به آن‌ها، امکان حضور آن‌ها در کنار شخصیت در تحت کنترلتان را فراهم کنید. هر دو شخصیت جدید، شخصیت‌های زن هستند که اولی به اسم Ember، یک جادوگر/مبارز قدرتمند از نژاد کاژیت با گذشته‌ای سؤال برانگیز است و دومین نفر یک شوالیۀ قانون‌مدار ولی به دنبال کسب افتخار به نام Isobel Velois که احتمالاً طرفداران ژانر فانتزی را به یاد شخصیت Brienne از بازی تاج و تخت می‌اندازد.

بزرگترین ویژگی اضافه شده به گیم‌پلی، بازی کارتی Tales of Tribute است که در کنار آزاد شدن با خرید بستۀ الحاقی جدید، نه تنها در منطقۀ High Isle بلکه در تمام جهان TESO قابل دسترسی خواهد بود. از نظر فنی احتمالاً توصیف این بازی فرعی به چیزی مشابه Gwent از Witcher 3 چندان توصیف بیراهی نباشد که در کنار رقابت با دیگر بازیکنان می‌توانید با NPCهای مختلف هم این مینی‌گیم را امتحان کنید که مجموعه مأموریت‌های تازه‌ای هم در کار گنجانده شده تا از طریق موفقیت در آن‌ها، کارت‌های ویژه‌تری را پیدا کنید و به روش‌های بیشتری برای از پیش رو برداشتن رقبا دسترسی داشته باشید. همچنین یک لیدربورد مختص این مینی‌گیم اضافه شده که می‌تواند سوار بر ماجراهای اصلی، زمان بیشتری از مخاطب را به نابودی بکشاند!

High iSle 3

این آپدیت بزرگ که با عنوان فرعی «میراث برتون‌ها» توسعه داده شده، در تاریخ ششم ژوئن سال جاری برای رایانه‌های شخصی و پانزده روز برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت منتشر خواهد شد.  

  

    

Sasan | اخبار | 19/04/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.