نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 14 دی 1396
ساعت 23:00

نینتندو سوییچ عنوان سریع‌ترین کنسول فروخته شده در آمریکا را بدست آورد

5 از 5

کنسول نینتندو سوییچ رکورد جدیدی را به ثبت رساند

 10 ماه از زمان عرضه‌ی نینتندو سوییچ می‌گذرد، در این مدت، این کنسول توانست موفقیت‌های بزرگی را بدست آورد، موفقیت‌هایی که شاید حتی سازندگان آن هم تصورشان را نمی‌کردند. امروز صبح، Reggie Fils-Aime به عنوان رئیس نینتندوی آمریکا اعلام کرد که نینتندو سوییچ، عنوان سریع‌ترین کنسول فروخته شده در تاریخ آمریکا را بدست آورده است.

لازم به ذکر است که پیش از این، شرکت نینتندو توانسته بود چهار میلیون نسخه از کنسول Wii را در مدت زمان 10 ماه از زمان عرضه در بازار آمریکا بفروش رساند و اکنون، نینتندو سوییچ با فروش بیش از 4.8 میلیون نسخه در مدت زمان مشابه (10 ماه از زمان عرضه) در بازار آمریکا، توانست رکورد جدیدی را به نام خود و شرکت نینتندو به ثبت برساند.

Reggie Fils-Aime اعلام کرد:

طرفداران ما در سراسر کشور، تجربه‌ی اجرای بازی‌های محبوب خود را در خانه و یا بیرون از آن چشیده‌اند؛ در فصل تعطیلات، افراد بیشتری اقدام به خرید کنسول نینتندو سوییچ نموده‌اند. در سال 2018 سورپرایزهای جدیدی را برای طرفداران خود در نظر گرفته‌ایم.

نینتندو سوییچ، سریع‌ترین کنسول فروخته شده در آمریکا

براساس اعلام شرکت نینتندو، در اختیار داشتن مجموعه‌ی قدرتمندی از بازی‌ها، به آن‌ها در گسترش کنسول سوییچ کمک کرده است. در کشور آمریکا حدود 60 درصد (یعنی فروش حداقل 2.88 میلیون نسخه) از دارندگان سوییچ اقدام به خرید بازی Super Mario Odyssey، و حدود 55 درصد (یعنی فروش حداقل 2.64 میلیون نسخه) از افراد اقدام به خرید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild کرده‌اند؛ لازم به ذکر است که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در مراسم Game Awards سال 2017 توانست عنوان «بازی سال» (Game of the Year) را به خود اختصاص دهد. (لیست کامل برندگان مراسم Game Awards سال 2017)

دو بازی Mario Kart 8 Deluxe و Splatoon 2 هم به ترتیب سهم 50 (یعنی فروش حداقل 2.4 میلیون نسخه) و 20 درصدی (یعنی فروش حداقل 960 هزار نسخه) از عناوین فروخته شده‌ی نینتندو سوییچ را به خود اختصاص داده‌اند.

پیش از این در مقایسه‌ی آمار فروش دو کنسول نینتندو سوییچ و PS2 در ژاپن، مشخص شده بود که نینتندو سوییچ نسبت به PS2، عملکرد بهتری (از لحاظ تعداد نسخه‌های فروخته شده) از زمان عرضه داشته است؛ همچنین به گفته‌ی شرکت نینتندو، کنسول سوییچ سهم 60 درصدی را در فروش فصل تعطیلات بازار ژاپن، به خود اختصاص داده است.

در اخبار مرتبط با کنسول نینتندو سوییچ اعلام شد:

فرشاد | اخبار | 04/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.