نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 21 دی 1396
ساعت 16:25

بازی Forza Horizon 4 در سایت رده بندی سنی برزیل لیست شد

5 از 5

بازی Forza Horizon 4 در سال 2018 عرضه خواهد شد

با توجه به موفقیت بازی Forza Horizon 3، متعجب نخواهیم شد اگر شرکت مایکروسافت بدنبال ساخت عنوان جدیدی از این فرانچایز باشد. در بروزرسانی اخیر سایت رده بندی سنی برزیل، شاهد لیست شدن بازی Forza Horizon 4 هستیم که براساس اطلاعات ارائه شده، در سال 2018 برای پلتفرم‌های PC و Xbox One عرضه خواهد شد، اما مشخص نیست که سازنده‌ی این بازی چه استودیویی خواهد بود! براساس شایعات، استودیوی Playground Games (سازنده‌ی مجموعه بازی Forza Horizon) در حال کار بر روی یک بازی جدید اکشن نقش آفرینی است (برخی حدس می‌زنند که این بازی جدید، عنوان Fable 4 باشد.)، اگر این شایعه درست باشد، آیا باز هم وظیفه‌ی ساخت عنوان Forza Horizon 4 به این استودیو محول خواهد شد؟ باید دید که واکشن شرکت مایکروسافت نسبت به این خبر چه خواهد بود.

با توجه به آنکه بازی Forza Horizon 3 از برنامه‌ی Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کرد، بنابراین انتظار می‌رود که عنوان Forza Horizon 4 هم از این برنامه پشتیبانی نماید؛ برنامه‌ی Xbox Play Anywhere به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تنها با خرید یک نسخه (PC یا Xbox) از بازی مورد نظر خود، یک نسخه‌ی رایگان را بر روی پلتفرم دیگر دریافت کنند، بنابراین، قابلیت اجرای هر دو نسخه‌ی (Xbox One و PC) بازی مورد نظر امکان‌پذیر خواهد بود؛ در این حالت، کلیه‌ی دستاوردها و پیشرفت‌های شما بر روی هر دو پلتفرم ذخیره خواهند شد و امکان اجرا و ادامه‌ی بازی خود را از طریق هر یک از پلتفرم‌ها خواهید داشت.

لیست شدن بازی Forza Horizon 4

گرچه شرکت مایکروسافت هنوز واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده است اما با توجه به اینکه دو عنوان Forza Horizon و Forza Motorsport بصورت یک سال در میان عرضه می‌شوند و در سال 2017 شاهد عرضه‌ی بازی Forza Motorsport 7 بوده‌ایم، بنابراین امکان عرضه‌ی بازی Forza Horizon 4 در سال 2018 ممکن خواهد بود.

آخرین عنوان از فرانچایز Forza Horizon، بازی Forza Horizon 3 بود که در سال 2016 برای پلتفرم‌های PC و Xbox One عرضه شد؛ این بازی امتیاز 9.7 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ قاسم ممتاز در نقد و بررسی عنوان Forza Horizon 3 نوشت:

فورزا هورایزون 3 بهترین بازی شبیه ساز مسابقات اتومبیل رانی در دنیائی جهان باز به حساب می‎آید که تابحال عرضه شده. گرافیک عالی، توجه به جزئیات وسواس گونه، آب و هوای داینامیک و انبوهی از اتومبیل‌های قابل بازی بهمراه چالش‌های متنوع، Forza Horizon 3 را به گزینه‌ای فوق العاده برای دوستداران این سبک تبدیل کرده است.

فرشاد | اخبار | 11/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.