نویسنده: فرشاد جمعه، 29 دی 1396
ساعت 16:30

اریک هیرشبرگ شرکت اکتیویژن را ترک خواهد کرد

5 از 5

اریک هیرشبرگ اعلام کرد که پس از اتمام قراردادش شرکت اکتیویژن را ترک خواهد کرد

«اریک هیرشبرگ» (Eric Hirshberg) به عنوان مدیر عامل Activision Publishing Inc. اعلام کرد که پس از اتمام قراردادش در تاریخ 31 مارس سال 2018 (برابر با 11 فروردین ماه سال 1397)، شرکت اکتیویژن را ترک خواهد کرد؛ او به مدت هشت سال در شرکت اکتیویژن حضور داشت و یکی از افراد کلیدی این شرکت محسوب می‌شود و در زمان معرفی هر یک از محصولات اکتیویژن، حضور فعالی در فضای مجازی و در رویدادهای مختلف داشت؛ Destiny 2 و Call of Duty: WW2 دو محصول جدید و موفق شرکت اکتیویژن هستند که در زمان معرفی آن‌ها، شاهد حضور فعال هیرشبرگ بوده‌ایم؛ او در مورد جدایی خود از اکتیویژن اعلام کرد:

کار کردن به عنوان مدیر عامل شرکت اکتیویژن افتخار بزرگی بود و هیجان زیادی برای من داشت؛ اکتیویژن یک شرکت فوق العاده است و تجربه‌های منحصر بفرد و حماسی را به طرفداران خود ارائه می‌کند، تجربه‌ای که هیچ شرکت دیگری قادر به ارائه‌ی آن نیست. بجز تحسین تیم فوق العاده‌ای که با من کار می‌کردند، چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. از «بابی کوتیک» (Bobby Kotick) بدلیل فرصت فوق العاده‌ای که در اختیار من قرار داد، تشکر می‌کنم.

بابی کوتیک به عنوان مدیر عامل «اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard) هم در بیانیه‌ای اعلام کرد:

در زمان مدیریت اریک، ما عملکرد تاریخی و موفقیت آمیزی داشتیم؛ او یک مدیر و رهبر الهام بخش است، دلمان برای خلاقیت‌ها و پافشاری‌های او تنگ می‌شود. اریک تیم خود را در بهترین موقعیت ممکن از لحاظ تجاری ترک می‌کند.

در حال حاضر شرکت اکتیویژن بلیزارد جایگزین هیرشبرگ را معرفی نکرده است اما آن‌ها تایید کردند که در حال بررسی افراد مختلفی هستند و انتظار می‌رود که در طول دو ماه آینده، مدیر عامل جدید Activision Publishing Inc. معرفی شود.

فرشاد | اخبار | 19/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.