نویسنده: فرشاد شنبه، 07 بهمن 1396
ساعت 20:00

سرورهای بازی Paragon در ماه آوریل غیرفعال خواهند شد

5 از 5

اپیک گیمز خبر از غیرفعال شدن سرورهای بازی Paragon داد

بازی Paragon در سبک MOBA در ماه مارس سال 2016 توسط «اپیک گیمز» (Epic Games) بصورت «دسترسی زودهنگام» (Early Access) در دسترس بازیکنان قرار گرفت؛ اکنون سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که ضمن متوقف شدن پروسه‌ی ساخت آن، سرورهای هر دو نسخه‌ی آن را (PS4 و PC) هم بزودی غیرفعال خواهند کرد. لازم به ذکر است که براساس اعلام شرکت اپیک، کلیه‌ی وجوه پرداختی جهت خرید بازی Paragon، به بازیکنان برگشت داده خواهند شد.

شرکت اپیک اعلام کرد که جهت موفقیت بازی Fortnite، بخش قابل توجهی از منابع اختصاص داده شده به عنوان Paragon را به Fortnite اختصاص داده است، به همین دلیل سازندگان این بازی (Paragon) تصمیم گرفته‌اند تا در تاریخ 26 آوریل (برابر با 6 اردیبهشت ماه سال 1397)، سرورهای عنوان Paragon را غیرفعال کنند؛ اپیک گیمز در این رابطه اعلام کرد:

غیرفعال شدن سرورهای عنوان Paragon تصمیم سختی برای ما بود؛ از شما بابت زمانی که در این عنوان سپری کردید سپاسگزاریم، ما ایده‌های فوق العاده‌ای را از جانب شما جهت اعمال در این بازی دریافت کردیم. پس از بررسی‌های دقیق و صحبت‌هایی که داشتیم، احساس کردیم دید مناسبی نسبت به مسیری که جهت توسعه‌ی Paragon باید پیموده شود نداریم؛ با وجود تلاش‌های تیم سازنده، به اندازه‌ی کافی جهت توسعه‌ی این بازی زمان سپری نکردیم و در نتیجه، شما را از خود نااُمید نمودیم، بابت آن متاسفیم.

شرکت اپیک تصمیم گرفته است تا کلیه‌ی وجوه پرداختی جهت خرید Paragon را به بازیکنان آن بازپس دهد؛ این وجوه مستقیاماً از جانب اپیک گیمز پرداخت خواهند شد.

تا زمان اعلام شده (26 آوریل) جهت غیرفعال شدن سرورهای Paragon، قابلیت اجرای آن برای کلیه‌ی بازیکنان وجود خواهد داشت؛ شرکت اپیک در این خصوص اعلام کرد:

با کاهش تعداد بازیکنان، سرعت و کیفیت Matchmaking هم کاهش خواهد یافت.

فرشاد | اخبار | 27/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.