نویسنده: فرشاد یکشنبه، 08 بهمن 1396
ساعت 10:30

زمان آغاز فصل پنجم بازی For Honor اعلام شد

5 از 5

فصل پنجم بازی For Honor بزودی آغاز خواهد شد

شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) اعلام کرد که فصل پنجم بازی For Honor در تاریخ 15 فوریه (برابر با 26 بهمن ماه) آغاز خواهد شد؛ این فصل Age of Wolves نامیده شده و منجر به بروزرسانی قهرمانان و همچنین افزوده شدن سرورهای اختصاصی به عنوان For Honor خواهد شد. شرکت یوبی‌سافت در ارتباط با سرورهای اختصاصی بازی For Honor اعلام کرد:

زیر ساخت‌های مربوط به سرورهای اختصاصی عنوان For Honor در حین اجرای فصل پنجم آن اعمال خواهند شد؛ پیاده سازی این زیرساخت‌ها منجر به حذف Resyncing ،Session Migrations و NAT شده و اتصال پایداری را بر روی کلیه‌ی پلتفرم‌ها در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. زمان دقیق پیاده سازی تغییرات گفته شده در آینده اعلام خواهد شد.

در فصل پنجم بازی For Honor شاهد بروزرسانی 5 قهرمان (Kensei ،Conqueror ،Highlander ،Berserker و Nobushi) خواهیم بود؛ براساس اعلام یوبی‌سافت، این بروزرسانی در جهت ایجاد پایداری در قهرمانان گفته شده اعمال خواهد شد. در طول اجرای فصل پنجم، شاهد اضافه شدن 3 حالت تمرینی جدید به عنوان For Honor خواهیم بود؛ همچنین در پایان این فصل، 5 شخصیت دیگر عنوان For Honor هم بروزرسانی‌ خواهند شد.

جزئیات دیگری هم از فصل جدید For Honor به اشتراک گذاشته شده‌اند که زمان آغاز آن، مصادف با زمان عرضه‌ی بازی در سال گذشته شده است؛ براساس اعلام یوبی‌سافت، فصل پنجم همچنین شامل موارد زیر خواهد بود:

  • یک سطح Level Cap جدید
  • سیستم پیشرفت ابزاری جدید
  • تغییر حالت رتبه 4v4 از Dominion به Tribute
  • یک آیتم جدید که منجر به افزایش XP شده و قابلیت دریافت آن از طریق Salvage ممکن خواهد بود.

در سال 2018 شاهد تغییرات و محتوای دیگری در For Honor خواهیم بود چراکه یوبی‌سافت قصد دارد در طول این سال، آپدیت‌های جدیدی را برای این بازی منتشر کند.

فرشاد | اخبار | 28/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.