نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 مرداد 1397
ساعت 13:00

جزئیات محتواهای فصل بعدی بازی For Honor مشخص شد

5 از 5

یوبی‌سافت به تازگی اطلاعات کاملی از زمان عرضه و جزئیات فصل هفتم بازی For Honor را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به تازگی زمان عرضه و جزئیات کامل فصل بعدی بازی For Honor را اعلام کرده است؛ براساس این گزارش، فصل هفتم این بازی که Storm and Fury نام دارد، قرار است در روز ۲ آگوست (۱۱ مرداد) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

در قالب این فصل، محتواهای جدیدی همچون یک نقشه جدید، طراحی‌های تازه‌تر برای قهرمانان و بروزرسانی سیستم رتبه‌بندی به بازی اضافه می‌شود. نقشه جدید که Secluded Keep نام دارد، به عنوان یک «پایگاه شدیدا مناقشه برانگیر» توصیف شده که زمانی متعلق به یک «لورد بزرگ» بوده و با آب هم محاصره شده است. گفتنی است که این نقشه در مادهای Tribute، Skirmish، Elimination، Brawl و Duel در دسترس خواهد بود.

بواسطه این آپدیت همچنین دو ماد The Warden و Valkyrie هم «بروزرسانی بزرگ گیم‌پلی» دریافت می‌کنند که از این طریق، تجربه مادها از نظر «تنوع» و «کارایی» براساس بازخوردهایی که از طرفداران دریافت شده ارتقا پیدا می‌کند. در سیستم Ranking بازی نیز دو رسته جدید Master و Grand Master اضافه می‌شود. گفتنی است که این رسته‌ها توسط یوبی‌سافت به عنوان رسته‌های «ذخیره برای جنگجویان بی‌باک» توصیف شده است. همچنین در Ranking Leaderboard جدید به بازیکنان امکان مانیتور کردن پیشرفت‌هایشان داده خواهد شد. به علاوه، بازیکنان حالا می‌توانند به Duel match های بیرون از تورنمنت‌ها نیز ملحق شوند که از این پس دسترسی به تورنمنت‌ها هم با دکمه دیگری خواهد بود.

فصل هفتم Storm and Fury همچنین نباید با محتوای الحاقی و گسترش‌دهنده Marching Fire که قرار است در ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) برای این بازی منتشر شود، اشتباه گرفته شود. در دیگر خبرها پیرامون بازی «فور آنر»، به تازگی اعلام شد که این بازی به همراه بازی Forza Horizon 2 و Dead Space 3، به عنوان بازی‌های رایگان ماه آگوست در اختیار دارندگان اشتراک Games with Gold ایکس‌باکس قرار می‌گیرد. به این ترتیب در صورتی که این بازی را تاکنون تجربه نکرده‌اید، این بهترین فرصت برای دریافت رایگان For Honor خواهد بود.

بازی For Honor اولین بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.