نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 مرداد 1397
ساعت 16:00

امکان پیش‌خرید اشتراک جدید Nintendo Switch Online فراهم شد

0 از 5

نینتندو، به زودی سرویس اشتراکی Nintendo Switch Online را راه‌اندازی می‌کند و حالا امکان پیش‌خرید بسته‌های آن نیز فراهم شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نینتندو مدت‌هاست که درخصوص اعمال تغییراتی در سرویس‌های آنلاین خود صحبت می‌کند؛ آن‌ها چند ماه پیش اطلاعات اولیه‌ای را هم درباره ویژگی جدید «حق اشتراک و عضویت پولی» برای سرویس‌های آنلاین خود منتشر کردند. این سرویس طبق وعده قبلی قرار است در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) راه‌اندازی شود، و نینتندو از هم‌اکنون امکان پیش‌خرید بسته های اشتراکی در قالب سرویس جدید Nintendo Switch Online را فراهم کرده است. در این زمینه، گفتنی است که این بسته‌ها از طریق خرده‌فروشی آمازون و در قالب بازه‌های زمانی ۳ ماهه و ۱۲ ماهه (با قیمت‌های ۷٫۹۹ دلار و ۱۹٫۹۹ دلار) به فروش می‌رسند. در این زمینه، زمانی که سرویس راه‌اندازی شد نیز امکان خرید مستقیم بسته‌ها از طریق فروشگاه Nintendo eShop نیز فراهم می‌شود.

سرویس موردانتظار Nintendo Switch Online که بدیلی از طرف نینتندو برای سرویس‌های اشتراکی رقیب نظیر PS Plus سونی و Xbox Games with Gold مایکروسافت محسوب می‌شود، امکان بازی کردن به شکل چندنفره و آنلاین برای عناوینی نظیر Splatoon 2، ARMS، Mario Kart 8، Mario Tennis Aces و بسیاری بازی‌های دیگر نینتندو را در زمان راه‌اندازی سرویس، منحصرا به دارندگان این حق اشتراک خواهد داد. امکان بازی کردن آنلاین نیز تنها محدود به دارندگان این اشتراک است و دیگر نمی‌توان با بازیکنان فاقد این حق اشتراک به شکل انلاین بازی کرد. نینتندو همچنین گفته که برای اولین بار، تعداد ۲۰ بازی NES هم از طریق این سرویس امکان بازی چندنفره و آنلاین پیدا می‌کنند که این تعداد با گذشت زمان بیشتر هم خواهد شد.

نینتندو این حق اشتراک‌ها را به قیمتی به مراتب پایین‌تر از رقبای خود در PS Plus و Games with Gold می‌فروشد و غیر از ویژگی‌های مبتنی بر آنلاین، قابلیت‌های دیگری مثل اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند، فضای ذخیره پشتیبان به شکل ابری، تخفیف‌های ویژه برای خرید و ... نیز به عنوان مزایای این سرویس در نظر گرفته شده است. در این زمینه البته کنسول‌های مجازی شامل حال این سرویس نمی‌شود، و باید دید که درنهایت نینتندو سرویس جدید خود را به چه شکل ترویج خواهد کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.