نویسنده: فرشاد دوشنبه، 09 بهمن 1396
ساعت 23:00

جزئیات جدیدی در مورد بازی Anthem ارائه شد

3.67 از 5

استودیوی بایوور اطلاعات جدیدی را در مورد بازی Anthem به اشتراک گذاشت

استودیوی «بایوور» (BioWare) بازی Anthem را در کنفرانس شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 سال 2017 معرفی نمود و برخی از ویژگی‌های منحصر بفرد آن نظیر پرواز به اطراف از طریق لباس Mech (همچون Iron Man) را به نمایش گذاشت، البته این لباس‌ها از قالیت‌های فوق العاده و متنوعی جهت حضور در میادین نبرد هم برخوردار هستند.

اکنون Brenon Holmes از استودیوی بایوور به پرسش‌های مختلفی که در سایت ردیت پیرامون عنوان Anthem مطرح شده‌اند، پاسخ داده است. پیش از هر چیز Holmes جزئیاتی را در مورد قابلیت‌های لباس‌های Mech موجود در بازی Anthem ارائه کرد؛ این لباس‌ها امکان پرواز بصورت قائم، گشت و گذار در محیط بازی و حتی حضور در زیر آب را به بازیکنان می‌دهند اما آیا آن‌ها محدودیتی هم دارند؟ براساس توضیحات Holmes، جواب این سوال مثبت است، او اعلام کرد:

ما واقعاً می‌خواهیم که شما در این بازی احساس آزادی عمل داشته باشید. در این عنوان شما قابلیت پیشرفت و کسب مهارت‌هایی را خواهید داشت که بر روی قابلیت‌های شما در پرواز تاثیرگذار خواهند بود.

محدودیتی در ارتفاعی که قابلیت صعود به آن را خواهید داشت وجود دارد، در حال حاضر ما با مقدار پیشفرضی که برای این عنوان در نظر گرفته‌ایم اقدام به اجرای بازی می‌نماییم.

بازی Anthem

بنظر می‌رسد که در سیستم مبارزات عنوان Anthem، بازیکنان با انتخاب‌های متعددی از طریق تجهیزات لباسشان روبرو خواهند بود، چراکه هر یک از این لباس‌ها دارای قابلیت منحصر بفرد مربوط به خود هستند و به بازیکنان اجازه می‌دهند تا در هر زمانی که دوست داشته باشند، میان Classهای موجود سوییچ کنند، اما آیا در این بازی موقعیت‌هایی وجود خواهند داشت که بازیکنان در زمان مبارزه از لباس خود خارج شوند؟ با توجه به صحبت‌های Holmes، بنظر می‌رسد که پاسخ چنین سوالی کمی پیچیده است، او گفت:

از طریق یک نمونه‌ی اولیه به بررسی این موضوع پرداختیم، اما با مشکلاتی در آن مواجه شدیم؛ جهان این بازی بسیار خطرناک است، برخی از موجودات که خطرناک نیستند و برای انسان‌ها همچون اسب‌های کوچکی بنظر می‌رسند، براحتی اقدام به خوردن انسان‌ها می‌کنند، بنابراین (بدون وجود لباس Mech) شما با مبارزه‌ای فراتر از خورده شدن توسط موجودات حاضر در این بازی روبرو نخواهید بود.

Holmes در ادامه‌ی صحبت‌های خود به مشکلات دیگری که از طریق گیم‌پلی بدون استفاده از لباس Mech با آن مواجه شده‌اند اشاره کرد و تجربه‌ی حاصله را «بسیار وحشتناک» خواند:

در گیم‌پلی این بازی موقعیت‌های زیادی (که بازیکنان خارج از لباس Mech خود قرار گیرند.) جهت پشتیبانی از این حالت وجود ندارند، مگر آنکه کارهای بسیاری بر روی آن صورت دهیم.

 بازی Anthem

یکی از بازیکنان در پاسخ به Holmes پیشنهاد داد که شاید بتوان در نمایش نامه‌ی بازی، موقعیت‌های خاصی را در نظر گرفت که در یک محیط کنترل شده و بدور از مشکلات عنوان شده، بازیکنان قادر باشند بدون نیاز به لباس‌های Mech به مبارزه بپردازند، Holmes در پاسخ اعلام کرد:

این یک ایده‌ی فوق العاده است، مطئناً می‌توان چنین کارهایی را در دنیای بازی صورت داد، ما فقط باید ببینیم که راه‌های مناسبی (متناسب با سایر محتوای موجود در بازی) جهت قرار دادن اینگونه محتویات در بازی وجود دارند یا خیر.

کاربر دیگری از Holmes پرسید که آیا در عنوان Anthem امکانی وجود خواهد داشت که به بازیکنان چپ دست اجازه دهد تا تنظیمات را متناسب با نیاز خود تغییر دهند؟ Holmes در پاسخ به این سوال اعلام کرد که چنین چیزی از اولویت کمی جهت قراردهی در بازی برخوردار است، او گفت:

این موضوع را می‌پرسم اما اطمینان دارم که پاسخ آن منفی است، چنین چیزی غیرممکن نیست اما پیچیده است و در لیست اولویت‌ها قرار ندارد.

در اخبار مرتبط با Anthem، اخیراً اعلام شد که زمان عرضه‌ی این بازی به اوایل سال 2019 موکول شده است.

فرشاد | اخبار | 29/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.