نویسنده: احسان ناخدا شنبه، 12 اسفند 1396
ساعت 19:13

مدیرعامل شرکت Tencent، در صدر جدول مردان ثروتمند چین!

0 از 5

مدیرعامل شرکت Tencent، در صدر جدول مردان ثروتمند چین!

بر اساس گزارش‌های ارائه شده از سوی Hurun، آقا «Ma Huateng»، مدیرعامل شرکت ناشر بازی‌های ویدیویی یعنی Tencent، هم‌اکنون به عنوان ثروتمندترین فرد کشور چین شناخته شده است. در طول سال گذشته، ثروت Huateng به 47 میلیارد دلار افزایش یافته است.

در لیست کلی ثروتمندان جهان، این مدیرعامل در رتبه پانزدهم و پشت سر میلیاردهایی مانند مایکل بلومبرگ، وارن بافت و مارک زاکربرگ قرار گرفته است. با این اتفاق، Huateng موفق شد تا جای «Hui Ka Yan» را به عنوان ثروتمندترین فرد چین بگیرد. به گفته CNN، کشور چین بیشتر از 800 میلیاردر دارد که این عدد تقریبا %50 بیشتر از آمریکا شمالی است.

از سویی دیگر، کمپانی آقا Huateng یعنی Tencent توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. ارزش این شرکت هم‌اکنون به 540 میلیارد دلار رسیده است و توانسته از رقیب خود یعنی فیس‌بوک فاصله بگیرد.

یکی از دلایلی که می‌تواند باعث افزایش ثروت Huateng شده باشد، همکاری و مشارکت‌های مختلف با شرکت‌های بازیسازی است. Tencent وظیفه انتشار عنوان بسیار محبوب و مشهور PUBG را در چین بر عهده داشته و همینطور مدتی قبل با نینتندو همکاری‌هایی داشته است. این شرکت موفق به عنوان ناشر بازی Arena of Valor هم شناخته می‌شود؛ اثری که تنها در کشور چین بیش از 200 میلیون بازیکن دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.