نویسنده: آرمین صیامی زاده پنج شنبه، 16 فروردين 1397
ساعت 19:58

دلیل حذف Steam Machine از صفحه‎ی اصلی استیم مشخص شد

0 از 5

این سخت‌افزار از تولید خارج نشده است

چند روز پیش، استیم ماشین بدون هیچ خبر قبلی از بخش سخت‌افزار‌های استیم حذف شد و با توجه به عملکرد ضعیف این سخت‌افزار، بسیاری عقیده داشتند که تولید آن متوقف شده است.

استیم در این باره اعلام کرد که بخش سخت‌افزار فقط از صفحه‌‎ی اصلی حذف شده ولی کماکان موجود است. برای دسترسی به آن، علاقه‌مندان باید لینک مربوط به صفحه‌ی مورد نظر را دنبال کنند.

ظاهراً مرتب سازی صفحه‌ی اصلی سایت که امری عادی و روتین است باعث شایعه‌ی پراکنی درباره‌ی توقف تولید استیم ماشین شده است. بخش مربوط به استیم ماشین هنوز در دسترس است و فقط به علت استفاده‌ی کم مردم، از صفحه‌ی اصلی حذف شده است. با توجه به اینکه این موضوع سروصدای زیادی کرده، از این فرصت استفاده می‌کنیم تا به نکات مهمی درباره‌ی آن اشاره کنیم.

آن‌ها از اینکه این سیستم تحت لینوکس به موفقیت چندانی نرسیده اطلاع دارند، اما خاطرنشان کردند که مشغول تبدیل کردن سیستم عامل لینوکس به محل مناسبی برای بازی و برنامه‌های مختلف هستند.

ما عقیده داریم که که این [سیستم] در نهایت به تجربه‌های بهتری برای توسعه دهندگان و کاربران منجر خواهد شد، حتی برای کسانی که از استیم استفاده نمی‌کنند. از طریق استیم ماشین ما با شرایط اکوسیستم لینوکس برای بازیسازان آشنا شدیم، بازخورد‌های زیادی گرفتیم و سخت در مشغول بهبود کمبود‌های آن هستیم.

یکی از بخش‌های مهم این تلاش‌های ما، سعی در تبدیل Vulkan به یک API قدرتمند و محبوب و اطمینان از حمایت کامل از آن در فضای لینوکس است.

کمپانی Valve اخیراً خبر در دسترس بودن Vulkan روی iOS و macOS را اعلام و Shader Pre-Caching را طی آپدیتی عرضه کرد که در ماه‌های آینده، همراه رشد سیستم، درباره‌ی آن صحبت خواهد کرد. Valve به حمایت و کارروی Vulkan ادامه خواهد داد، همچنین برنامه‌های دیگری در رابطه‌ با لینوکس نیز دارد که هنوز آماده‌ی صحبت دربار‌ه‌ی‌شان نیست. این بهبود ها کماکان از طریق SteamOS به دست مشتریان خواهد رسید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.