نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 21 فروردين 1397
ساعت 15:21

تصاویر جدیدی از بازسازی System Shock منتشر شد

0 از 5

بازی به شکل و شمایل ابتدایی خود نزدیک شده است

بعد از یک استراحت کوتاه مدت، استودیوی Nightdive به پایه و اصول بازی System Shock بازگشته است.

اوایل این ماه، این استودیو اعلام کرد که به ادامه‌ی بازسازی این عنوان بازگشته و حامیان مالی بازی می‌توانند به زودی منتظر اخبار جدیدی باشند. حال این اخبار، در کنار تصاویر جدید و شرح روند ادامه‌ی کار تیم، منتشر شده است. در این مورد خاص، ادامه‌ی راه یعنی بازگشت به پایه و اصول آن.

این پروژه در ابتدا قرار بود یک ریمستر ساده از عنوان System Shock که در سال 1994 منتشر شده بود باشد اما با افزایش مقدار پول دریافت شده از طریق کیک‌استارتر بازی، سازندگان تصمیم گرفتند تا دنبال اهداف بلندپروازانه‌ی خود بروند و ابعاد پروژه را بزرگ کنند که این تصمیم باعث افزایش بودجه‌ی مورد نیاز بازی شد.

Nightive چندی پیش پروژه را به منظور بازبینی چشم‌انداز آن متوقف کرد و حالا، اعلام کرده که توسعه‌ی بازی را با شمایلی نزدیک حالت اولیه‌ی پروژه ادامه خواهد داد.

آقای Stephen Kick از استودیوی Nightdive طی بیانیه‌ی جدید خود در سایت KickStarter اعلام کرد:

اکثر شما با کاری که ما درحال انجامش هستیم موافق هستید و چیزی که می‌خواهید، یک بازی با کیفیت است که به نسخه‌ی اصلی پایبند باشد و نه برداشت متفاوتی که درحال کار رویش بودیم. ما استراحت کوتاهی به خود دادیم و از آن برای گرفتن تصمیم‌های مهمی استفاده کردیم، مثل خداحافظی با بعضی از سازندگانی که طی آپدیت‌های اخیر با آن‌ها آشنا شده بودید. تیم باقی مانده، جمع متمرکزی است متشکل از اعضایی که روی دموی Unity بازی کار می‌کردند.

خوشبختانه، ادامه‌ی راه نسخه‌ی اولیه‌ی سیستم‌شاک به شروع از صفر نیست و بسیاری از محتواهایی که در این مدت ساخته شده بودند در بازی نهایی استفاده خواهند شد. در واقع، توسعه‌ی بازی بسیار سریع حرکت می‌کند و از حامیان مالی که بیشتری حمایت را از بازی داشته‌اند برای تست نسخه‌ی ابتدایی بازی در ماه سپتامبر دعوت به عمل خواهد آمد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.