سازندگان بازسازی مورد انتظار System Shock، تأخیر دوبارهی این عنوان را اعلام کردند
رئیس استودیوی Nightdive آقای Stephen Kick طی بیانیهای در صفحهی Kickstarter بازی، خاطر نشان کرد که بازی کنسل نشده اما به منظور بازنگری در پروژه، توسعهی بازی به تعویق افتاده است.
متاسفانه هنوز معلوم نیست این وقفه چه مدت به طول میانجامد. این پروژه، بازسازی کامل عنوان کلاسیک System Shock است که در سال 1994 توسط Looking Glass Technologies عرضه شد و برای PC، PS4 و Xbox One در حال توسعه است.
شاید ما بیش از حد موفق بودیم. شاید تمرکزمان را از دست دادیم. چشم انداز پروژه تغییر کرد و از یک ریمستر به یک بازسازی کامل تبدیل شد. از انجین Unity به Unreal نقل مکان کردیم که از آن پشیمان نیستیم و به نفعمان تمام شده است. با این تغییر شروع کردیم به رویا پردازی [بیش از حد] و از ایدههای بازی اصلی دور شدیم.
بازسازی System Shock در سال 2016 کیک استارت شد و توانست بالای یک میلیون دلار کمک دریافت کند.
نظرات