نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 30 بهمن 1396
ساعت 11:03

استودیوی Remedy بازی اکشن جدیدی را در سال 2019 عرضه خواهد کرد

4 از 5

استودیوی Remedy قصد دارد در سال‌های 2018 و 2019 دو بازی جدید عرضه کند

سازنده‌ی دو بازی محبوب Alan Wake و Max Payne یعنی استودیوی Remedy Entertainment پروژه‌ی مرموز خود که با اسم رمز P7 شناخته می‌شود را در سال 2019 عرضه خواهد شد. کمپانی رمدی اعلام کرده است که این بازی دارای سبک اکشن و سوم شخص است. هنوز اطلاعات چندانی از بازی در دسترس نیست اما خود Remedy گفته بود که این بازی همانند یک فیلم سینمایی است و وقایع آن در جهانی رخ خواهد داد که تماما به‌وسیله Remedy طراحی شده است. همچنین در گذشته مشخص شده بود که P7 یک تجربه‌ی طولانی مدت را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

رمدی در گزارش مالی سال 2017 خود که همین هفته منتشر شد اعلام کرد پروژه‌ی P7 در سال 2019 و توسط کمپانی 505 Games منتشر خواهد. 505 در گذشته عنوان Payday 2، ساخته‌ی همین استودیو را منتشر کرده بود. همچنین Remedy در این گزارش گفته است که P7 سال گذشته مراحل ابتدایی تولید خود را گذراند. در بخش دیگری از گزارش مشخص شد که Remedy مشغول کار بر روی یک بازی دیگر نیز هست. همانند P7 از این بازی نیز اطلاعاتی زیادی موجود نیست؛ به جز آنکه استودیوی اخیرا اعلامیه‌ای را برای استخدام افراد جدید به منظور کار برر روی این پروژه منتشر کرد. به نظر می‌رسد که این عنوان نیز دارای جذابیت خاص خود باشد. در کنار P7 و این پروژه‌ی نامشخص، رمدی قصد دارد یک مد داستانی برای بازی تیراندازی اول شخص خود یعنی Crossfire 2 بسازد. با توجه به این که P7 در سال 2019 عرضه خواهد شد، می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ی نزدیک (شاید کنفرانس E3)، Remedy جزییاتی را به صورت رسمی در اختیار بازیکنان قرار دهد.

در ادامه بخشی از گزارش Remedy را می‌خوانید:

هر دوی این پروژه‌ها به خوبی پیشرفت کرده‌اند و روند ساخت نیز مطابق برنامه‌ی از قبل تعیین شده پیش می‌رود. همچنین منابع مالی برای ساخت بخش کمپین بازی CrossFire 2 تامین شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.