نویسنده: نریمان عبدی سه شنبه، 21 شهریور 1396
ساعت 17:04

بازی ایرانی Lona: Realm of Colors در کیک استارتر موفق شد

5 از 5

عنوان Lona: Realm of Colors در کیک استارتر به موفقیت دست پیدا کرد

عنوان نفیس Lona: Realm of Colors که در سبک ماجرایی اشاره و کلیک است توانست به هدف 25 هزار دلاری خود در کیک استارتر دست پیدا کند. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.

بازی روایتگر هنر ترانه کریمی، تصویرگر و خواننده ایرانی است. داستان بازی که بیشتر از آنکه ادبی باشد انتزاعی است، درباره هنرمندی به نام Lona است که درگیر احساسات پیچیده‌ای در حین نقاشی کردن است.

در صفحه توسعه‌دهنده بازی در سایت کیک استارتر درباره این عنوان این‌گونه توضیح داده شده است: «هرچه او بیشتر نقاشی می‌کشد، مشکلات زندگی واقعی تبدیل به فرم‌هایی از هنر انتزاعی شده و هرچه بیشتر توسط نقاشی‌هایش گرفتار می‌شود بیشتر از دنیای واقعی خود جدا شد تا جایی که در هنر خودش گرفتار می‌شود.» هدف «لونا» ایجاد تعادلی بین گرایش‌های ناامیدانه و اوهام خویش است.

بازی از 15 فصل تشکیل شده است که در هر مرحله پرتره‌ای از زندگی لونا به تصویر کشیده شده و شما می‌توانید بین دو حالت پرسپکتیو مختلف بین آن‌ها سوئیچ کنید. در یک حالت همه چیز از رنگ‌های درخشان تشکیل شده که نمایانگر چشم‌انداز پر هرج‌ومرج گربه لونا است و در حالتی دیگر، با روایت داستان از دید همدم بدبین لونا که یک کلاغ است مواجه خواهید شد.

عنوان Lona: Realm of Colors فعلاً برای PC عرضه خواهد شد ولی در صورتی که به هدف 35 هزار دلاری خود که تا 14 سپتامبر وقت دارد برسد برای تلفن‌های هوشمند نیز منتشر خواهد شد. این بازی به احتمال زیاد در آگوست سال آینده منتشر خواهد شد.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.