نویسنده: نریمان عبدی سه شنبه، 21 شهریور 1396
ساعت 16:44

انتشار عنوانی معرفی نشده از سوی بتسدا تا پایان سال جاری

0 از 5

بتسدا عنوانی جدید را تا پایان سال جاری عرضه خواهد کرد

ناشر بزرگ دنیای بازی‌های ویدیویی، بتسدا سافت‌ورکز که فرانچایزهای بزرگی مانند The Elder Scrolls و Fallout را در کارنامه خود دارد قرار است امسال عنوانی جدید را که تا کنون چیزی از آن نشنیده‌ایم به بازار عرضه کند. این موضوع مهم را رئیس بازاریابی بتسدا، پیت هاینز، اخیراً در مصاحبه با Tek Syndicate لو داده است. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.

پیت هاینزدر این مصاحبه گفته است:

«ما تعداد بسیار زیادی بازی برای عرضه داریم؛ حتی عنوانی امسال عرضه می‌شود که ما تا کنون در مورد آن با کسی صحبت نکرده‌ایم. این موضوع خیلی طول نخواهد کشید و به صبر زیادی نیاز نیست»

با تمام این اوصاف هاینز اصلاً مشخص نکرده است که این عنوان یک IP جدید است یا یکی از عناوین معروف این ناشر پرطرفدار.

بعد از این صحبت‌ها، هاینز در توییتی نوشت که خوانند باید گفته‌های او را نادیده بگیرند. بعد از این توییت در نوشته‌ای دیگر هاینز اظهار داشته است که آنچه در مصاحبه گفته کاملاً درست بوده و توییت قبلی فقط یک شوخی با Matty بوده است.

عناوین Dishonored 2: Death of the Outsider، The Evil Within 2 و Wolfenstein II از جمله عناوینی هستند که امسال به بازار عرضه خواهند شد. همچنین عنوان اسکایریم نیز در سال جاری برای کنسول سوئیچ منتشر خواهد شد. فکر کردن به این موضوع که بتسدا چه عنوان دیگری را برای عرضه در سال جاری در نظر گرفته است بسیار هیجان انگیز است و ما به زودی به آن پی خواهیم برد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.